wil het flesje niet

Ik geef mijn zoon volledige borstvoeding . Een maand geleden heb ik 2 x het flesje gegeven omdat ik 1 dec weer moest beginnen en hij dan 2 x p.w een flesje zou moeten.



Werk is niet doorgegaan en heb hem daarna geen flesje gegeven, bij mij tante thuis toen wij er niet waren heeft hij tot 3x het flesje genomen.



Maar van de week ik moest even weg en zei tegen me man als hij wakker is geef hem dan maar een flesje (afgekolfde bv) maar na 10 min nam hij hem nog niet en ben ik dus naar huis gekomen en dat was weer 10 min verder en hij nog steeds niet gedronken.



Ik heb hem aangelegd 1 min en daarna het flesje gegeven en toen nam hij hem wel.



Maar ondanks dat we geduld hebben wil hij hem niet en ik moet volgende maand wel weer gaan werken. Hij heeft geen speen die wil hij ook niet (maar dat vinden we niet erg)



Heeft iemand tips hoe wij dit het besten aan kunnen pakken zodat hij ook uit een flesje kan drinken als ik er niet ben.



franca

Sorry, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wat voor fles gebruik je? Er schijnen flessen te zijn waar een speen opzit die erg op de borst zouden lijken…misschien is dat een idee? Hoe heten die flessen ook alweer?? Tommy Tippie ofzo :think:? En er is nog zo’n merk.



Ik heb zelf nooit bv gegeven, dus wat dat betreft heb je niks aan me :shifty:. Maar dit schoot me te binnen.

Ik heb Avent flessen, werkt goed hier.

Fenna drinkt 2 flessen per dag en krijgt 2x borstvoeding.

Mijn meisje kon niet uit een fles drinken, ik heb alles geprobeerd, aar was een ramp. Dus mijn verhaal kan je het niet mee vergelijken want ze kon het gewoon niet. Wel hoor ik van veel mensen dat de breastflow erg goed is om te combineren met borstvoeding lijkt op een borst.



ik moet even zoeken maar heb ze nog een paar nieuw staan in de verpakking denk ik :think:

Hier hadden we ook een flesweigeraar. Heb echt alle flessen in huis die er te krijgen zijn :roll:

Uiteindelijk bijna 8 maanden volledige bv gegeven en toen hij over moest op de fles (hevige koemelkallergie) heeft hij 2 dagen niet gedronken en toen pakte hij uiteindelijk de fles…



Het is wel iets wat ze moeten leren, drinken uit de fles is een hele andere techniek dan drinken uit de borst…

Vaak aanbieden, niet aanbieden als het kindje honger heeft (dan worden ze alleen maar boos en lukt het helemaal niet)

Beste is dus om het te proberen tussen de voedingen door.