wil geen slaapzak of deken meer...

iemand een goede tip want vind zo koud worden om haar zomaar in bed te leggen maar ze wil geen slaapzak meer en ook geen dekbed over haar heen

wil geen slaapzak?



Dan moet ze maar, zou ik denken :oops:

Ik vind het vooral 's nachts ineens erg koud…



Heb hier een net- 2 jarige die het liefst uit bed klimt, gelukkig doet ze haar slaapzak nog niet uit.

Maar die slaapzak heb ik vastgemaakt met een veiligheidsspeld aan haar laken…

Ik doe de slaapzak andersom aan, kan ze m niet meer los krijgen…

Hier slaapt onze jongste sinds zijn tweede jaar onder een dekbedje. Nog kort dus.

Althans, onder een dekbedje? Hij ligt er vaak naast of op.

Grappig dus om te merken dat hij nu zelf vraagt bij het aankleden van zijn pyjama of hij een broek aanmag :mrgreen:



Ik ben dan ook wel weer zo van: hij moet het leren. Hij is in staat om er zelf onder te kruipen namelijk.

Vind zonder slaapzak opzich niet zo erg, maar zou haar dan heel graag onder een dekbed willen hebben maar dat doet ze dus niet.

Heb de slaapzak andersom aan maar ze wil zonder slapen, en als we dat dind uitdoen slaapt ze zo en ze wordt ook eigenlijk nooit wakker ofzo…



wil haar eigenlijk ook echt laten wennen aan een dekbed maar weet niet zo goed hoe, ze slaapt sinds 3 weken in een eenpersoonsbed misschien dat dat ermee te maken heeft want hiervoor had ze dit niet…

Riley heeft een lakentje en ik dek hem voor ik naar bed ga toe, hij wil niks over zich heen, maar als hij slaapt heeft hij het niet door.

Lekkere warme pyjama aan en inderdaad toedekken voordat je zelf naar bed gaat.

:oops: stom eigenlijk maar dat deden we dus niet, maar vanavond gaan we dat zeker doen

Luc en Stan wilden ook geen slaapzak meer, toen ze nog in hun ledikant lagen. Toen deed ik gewoon een pyjama met lange mouwen en lange broek aan en dekte ik ze wel toe, maar dat bleef dan vaak niet liggen. Als we gingen slapen dan legde ik weer opnieuw hun deken eroverheen.