wil geen melk meer

zoals de titel het al zegt.floris wil geen melk meer drinken.

is dit nu wel zo gezond bedenk ik me? :think:

ik probeer nog steeds elke dag meerdere keren melk aan te bieden,maar meneer weigert ze resoluut of drinkt hooguit 20 a 30 cc op.

s’morgens kan ik hem gelukkig om de tuin leiden door er bambixpap door te gooien en hem op deze manier 210 cc op een bord naar binnen lepel. :thumbup: de rest van de dag is het huilen met de pet op :thumbdown:

zijn schema is :

07.30 bambixpap

slapen

09.30 grote pot fruithap

12.00 30cc melk

slapen

15.30 drinken uit een tuitbeker (gaat goed) zolang het geen melk is.

17.00 warme hap (grote pot)

19.00 20 a 30 cc dit vul ik vaak aan met water uit de tuitbeker als hij de fles niet meer hebben wil.

naar bed.

hij lijkt zelf nergens last van te hebben,maar ik vind het zo weinig drinken wat hij binnenkrijgt…natuurlijk zit in de voedingen ook wel vocht maar toch :think: wat vinden jullie?

Kun je van de laatste fles ook geen bambixpapje maken? Dan krijgt hij denk ik wel genoeg binnen. Volgens mij moeten ze rond deze leeftijd nog 500 ml. per dag aan melk binnenkrijgen. Maar ik weet het niet zeker :think:

ja daar heb ik ook wel aan zitten denken ,maar is dat dan niet erg zwaar op de maag zo voor het slapen gaan?

@merel33 wrote:

ja daar heb ik ook wel aan zitten denken ,maar is dat dan niet erg zwaar op de maag zo voor het slapen gaan?

Zal wel mee vallen toch?

Misschien wel een papje, maar kleiner, ipv 200 cc, 100 doen.

Minder veel, minder zwaar.

Jij voed al een tijdje bij he?

Eet hij al brood ook tussen de middag?

Zo ja dan zou je aan 300cc melk genoeg hebben.

Als de bijvoeding goed gaat heb je namelijk maar tussen de 300 en de 500 cc melk nodig namelijk en dan zou je net goed zitten als hij ook al ander vocht tussendoor krijgt.

@Mellie wrote:

Jij voed al een tijdje bij he?

Eet hij al brood ook tussen de middag?

Zo ja dan zou je aan 300cc melk genoeg hebben.

Als de bijvoeding goed gaat heb je namelijk maar tussen de 300 en de 500 cc melk nodig namelijk en dan zou je net goed zitten als hij ook al ander vocht tussendoor krijgt.

vanaf 4 maand voed ik al bij idd.nee brood krijgt hij niet,maar wel dikke bambixpap s’morgens.brood vind hij niet lekker nog.

wat hij aan vocht binnenkrijgt is :

s’morgens 210.cc met 4 eetlepels bambix

grote pot fruithap

3o cc melk

tuitbeker met drinken gaat leeg.verspreid over de middag

warme hap (grote pot) met een koffie kop vol met yogurt na als toetje

30 cc melk

slapen.

hmzz als ik het zo onder elkaar zet krijgt hij toch wel voldoende binnen of niet? :think: