bijna 10 maanden en nog steeds krijg ik er geen (nauwelijks) brood in…
Jonas sabbelt wel op cracottes maar meer ook niet. Brood sabbelt hij wat op, kleine stukje verdwijnen soms naar binnen maar het is echt veel te weinig…
hoe krijg ik mijn kind aan het brood?
wat zijn de alternatieven voor brood?
Iemand tips?
thanks!
Ik heb voor de oudste een tijdje bambix door de fruithap gedaan toen hij nog geen brood at en pap weigerde.
Maar je kan natuurlijk ook pap met een hoop vezels geven
Daniël wilde ook geen brood, ik gaf hem gewoon bambix.
Ik bleef wel stukjes brood aanbieden, die at hij steeds meer, en nu eet hij zo 2 boterhammen.
Volgens het cb hier, is pap een goede vervanging voor brood.
Hier ook ineens een broodweigeraar. In het begin kon ie het gewoon moeilijk eten daarna ging het een paar weken best redelijk tot 3/4 boterham aan toe. Maar sinds een week weigert ie het helemaal. Geen flauw idee waarom :think:
Zal vandaag eens pap proberen.
Is het verstandig om dagelijks brood te blijven aanbieden of is het wijzer om het gewoon een tijdje helemaal uit beeld te laten?
Hallo.
Mijn dochtertje was eerst een hele goede brood eter smorgens een dubbele boterham en smiddags een sneetje…
en sinds een paar dagen wilt ze het niet meer.
Dus dan ga ik ook maar pap proberen nadat ik hier heb rond gelezen.hopelijk gaat ze dit wel eten want pap is ze ook niet gek op
Groetjes priscilla
Misschien komen er wat tandjes of kiezen door?
Als Sanna opeens weer geen brood wil weet ik dat ze last heeft van haar tanden. Meestal duurt het een weekje en dan eet ze het weer wel.