hoi hoi
ik wil graag weten hoe ik sommige topics van mijn kok index weghaal. ik mail op sommigen niet meer mee. maar als ik in een nieuwe topic meemail word de lijst zo lang. dus ik wil er een paar weghalen van mijn kok index. maar ik heb geen idee hoe. wie weet het?
xxx jody
bv de topic waar ik nu hier op mail met mijn vraag komt ook in mijn index te staan en die zou ik graag weg willen halen na afloop.
alvast bedankt.
Topics verwijderen uit de index gaat helaas niet, dat kunnen alleen de beheerders.
hoi hoi
ok is dat mogelijk dat jullie sommige topics voor me verwijderen als ik jullie vertel welke ik weg wil hebben?
x
Jody dat kan niet het forum is voor iedereen gelijk. Er worden sporadisch topics verwijderd. Maar we gaan natuurlijk geen topics verwijderen die jij niet wilt zien 100en anderen willen die topics misschien wel gewoon lezen.
hoi
ik bedoel niet de topics op het forum maar de topics in mijn eigen index waar ik ooit gemailt heb.die blijven dan staan. niet het algemeen index maar mijn eigen index en ik zou er een paar willen verwijderen omdat ik daar niet meer mee mail anders word mijn lijst zo lang.
als je inlogt ga je naar rechts naar berichten bekijken daar krijg je dan je lijstje met topics waar je ooit gemailt hebt of nog mailt. en sommigen mail ik al heel lang niet meer op en die zou ik graag willen verwijderen als het kan.
alvast bedankt. jody
bedoel de onderwerpen uit mijn berichten lijstje
je kan niet individueel berichten verwijderen uit je inbox (bekijk je berichten).
Voor de berichten bij de link “bekijk” je berichten geldt hetzelfde als wat ik al eerder schreef.
ok geen probleem.
gr