Wil en kan iemand dit indien nodig, corrigeren?

Zouden jullie onderstaande tekst, zonodig, willen corrigeren? Ik vind de tekst goed, alleen twijfel ik of de punt er moet staan. Andere correcties zijn ook van harte welkom! Het is trouwens niet voor mezelf hoor!

Diep verwonderd

uit liefde

nieuw leven.

Groetjes,

Viratine

Ik zou de punt weglaten ja :slight_smile:

ik zou de punt ook weglaten!

Het is geen zin, maar een spreuk. Bovendien staat de speuk op zichzelf. Er hoeft daarom geen punt achter de tekst, het is mooier om hem weg te laten. Mooie tekst :thumbup:

Het is geen zin, maar een spreuk. Bovendien staat de speuk op zichzelf. Er hoeft daarom geen punt achter de tekst, het is mooier om hem weg te laten. Mooie tekst :thumbup:

een punt hoeft niet maar zelf vind ik het wel zo netjes staan, al is het een spreuk.

Nope, geen punt!

Punt weg en verder niks meer aan doen!

geen punt, en als ik het zou mogen zeggen zou ik de hoofdletter “D” ook weglaten. Maar das persoonlijk!

Diep verwonderd
uit liefde
nieuw leven.

Diep verwonderd
Uit liefde
Nieuw leven

diep verwonderd
uit liefde
nieuw leven

Ik vind het denk ik met hoofdletters misschien mooier :think:
Zeker zonder punt :wink:

Ja, wat Nicje zegt kan ook. Ik zou alle drie de regels met hoofdletter beginnen, of geen van drieën.

@Muze wrote:

Ja, wat Nicje zegt kan ook. Ik zou alle drie de regels met hoofdletter beginnen, of geen van drieën.

mee eens! En geen punt aan het einde.

Ik zou geen punt achter leven zetten… Past ook niet bij de zin in mijn ogen.

Maar ja… nu ben ik puntjes-gek… :slight_smile:

Mooie tekst!

Diep verwonderd: uit liefde, nieuw leven!

Ik zou er geen punt van maken :mrgreen:

@Judith75 wrote:

Ik zou er geen punt van maken :mrgreen:

die vind ik leuk bedacht :mrgreen: :mrgreen:

Ik zou de punt laten staan overigens :wink:

@Muze wrote:

Ik ook… :thumbup:

Ik heb jullie adviezen doorgegeven, maar nu kreeg ik de vragen of de eerste regel met een hoofdletter moet beginnen of niet en of er “een” voor de laatste regel moet komen. Kunnen jullie me nog even adviseren?

Bedankt weer!

Viratine