Ik ben op zoek naar een wikkeldoek/wikkeldeken voor in de maxi cosi.
Maar dan zonder gaten voor de autogordels, omdat ik de baby met wikkeldeken uit de maxicosi wil halen.
Ik heb de Lodger Shelter gevonden, en de Wrapper Motion.
Maar die zijn best prijzig.
Weten jullie nog andere?
zelf maken? Ik heb uit een oude Knippie een omslagdoek gemaakt, soort Lodger Wrapper. Was niet zo heel ingewikkeld, en je kindje kan er in in de maxi cosi, maar het heeft geen gaten voor de gordels, dus je kan je kindje er zo uithalen. Kost dus alleen stof en garen.
Heb ik idd ook zelf aan zitten denken. Zal nog eens kijken tussen m’n oude knippies of ik dat patroon ook heb.
Iemand nog een idee?
Is die shelter wel handig met die gespen? Als draagdoek zal ik em niet gauw gebruiken.
DA je kunt natuurlijk ook een doek gebruiken waar wel de gaten inzitten maar dan geen gordels erdoor halen. Ikzelf heb bv een heerlijke lodger bunker en die is echt super in gebruik en heerlijk extra warm te maken met een extra binnenkant. :thumbup: De buitenkant is ook top qua waterdichtheid. Al gebruikte ik die pas toen Casper zo groot was dat hij wilde zitten in de buggy.
Is ook een idee idd
Vond de snoozebaby erg leuk.
We hebben zelf de Wrapper maar die was niet fijn in de maxi cosi omdat de beentjes dan bloot waren. Ik zoek dus ook echt een wikkeldoek waar je beentjes van kan maken zeg maar.
Geloof oh echt die dementie zal nog wel even duren…dat de bunker ook beentjes heeft. Ik heb 2 wikkeldoeken een rode die ik heb overgenomen van Vic van het forum maar oh hoe die heet weet ik ook al niet meer. :oops: Die heeft iig ook een soort zakjes voor de beentjes. Duik morgen wel even de zolder voor je op. :-*
Volgens mij is de bunker te groot voor de maxi cosi.
Is meer voor de wandelwagen geloof ik.
Ben benieuwd welke jij nog meer hebt!
Volgens mij zijn de doeken van de Prénatal ook zonder gaten. Die ik had wel in ieder geval (ik heb ze er zelf ingeknipt ;)).
Snoozebaby heeft ook wikkeldoeken zonder gaten.
@Nienke123 wrote:
Volgens mij zijn de doeken van de Prénatal ook zonder gaten. Die ik had wel in ieder geval (ik heb ze er zelf ingeknipt ;)).
Snoozebaby heeft ook wikkeldoeken zonder gaten.
Ik had er eentje van de Prenatal met.
En een heel goedkope van het kruidvat met.
Soms zijn ze ineens overal te koop…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=103120
Dan de reactie van Zonneschijn. Misschien dat iets voor je?
Mijn zusje heeft er pas 1 voor mij gemaakt. Het patroon heeft ze op internet gevonden. Ik weet niet of je handig bent met de naaimachine?
die van zonneschijn zien er super uit!! Eens ff kijken of ik die ook kan maken…
Kon hem op zolder niet vinden (weet je gelijk hoe groot de chaos daar is :o ) maar het is een toffe knalrode Red Castle wikkeldoek. Wel voetenzakjes zeg maar maar niet verplicht gaatjes om te gebruiken in stoelen. En niet te groot dus vanaf geboorte af aan te gebruiken. :thumbup: Moet zeggen dat ik hem met heel veel plezier gebruikt heb en ws weer mag gaan gebruiken. :inlove: Hij is precies passend bij mijn kinderwagenkleur en ook de maxi cosi hebben we zwart met rood. 8)