wikkeldoek of voetenzak in de maxicosi

Hey!



Vanwege het koude weer willen we toch dat de kleine straks ook warm in zijn maxicosi zit. Maar wat is handig?



Een wikkeldoek van Lodger? En dan de Lodger Shelter Fleece of de Lodger Wrapper? Of een voetenzak. Welke kan je tot de zomer blijven gebruiken?

vind dat de voetenzak van de maxicosie zelf wel lekker in de winte,r maar naar het voorjaar toe toch te warm.

de lodger is ook warm…en afhankelijk van welke je koopt ook te warm voor de zomer lijkt me…

ik heb een maxi cosi voetenzak die ik veel gebruikt heb in de eerste weken/maanden. beviel erg goed, met de lodger in de maxi cosi heb ik geen ervaring, maar ik vind wel dat de voetenzak van maxi cosi mooi zit, lekker warm is, en je kunt hem in de juiste kleur krijgen meestal

Ik gebruik een wikkeldeken, maar moet zeggen dat ze hier nooit lang in de maxi cosi zit, ik wandel er nooit mee. Ik gebruik altijd mijn kinderwagenbak, of mijn draagdoek…

bij de oudste hebben we nooit een voetenzak oid gebruikt, maar die was aan de brede kant en om er dan ook nog een zak in te doen… dat ging niet werken.

Bij hem in de winter (hij is van de zomer) losse dekentjes er overheen gelegd als we door de kou gingen met de cosi.



Bij de 2e een voetenzak geleend en dat was geen overbodige luxe. Zeker de eerste maanden niet. Het vroor enorm toen hij geboren werd.



Toen de 3e ook een winterbaby ging worden en de geleende voetenzak inmiddels weer terug was bij de eigenaar bij een abbo op Kinderen een voetenzak van Wallaboo gekozen.

Wat een heerlijk ding en wederom… ontzettend nodig.



Beeb 4 zal hier straks ook weer inliggen.



Als het te warm is voor de zak dan ga ik weer een los dekentje er overheen leggen.

Mijn kleintje is nu ruim 3 weken oud en ik heb een voetenzak bij de maxicosi gekocht welke me tot nu toe ontzettend goed bevalt met dit koude weer! heerlijk warm, fijne stof en zit mooi.

Maar moet zeggen dat ik die wikkeldoeken van lodger etc. er ook altijd erg mooi uit vind zien.

Mijn meisje is van september, die lag in de lodger, fleece versie, en dat werd alleen maar lekkerder naarmate de winter vorderde natuurlijk. Komend kindje zal van maart zijn, dus ook dan geen overbodige luxe. Maar deze lodger is niks voor de warmere dagen, dan gaan ze er hier gewoon met een dun jasje, lang genoege sokken en lang broekje in. Dan vind ik het gedoe met een wikkeldoek ook niet nodig. Kan er voor een onverwacht koele avond altijd nog een los dun fleece dekentje overheen leggen in de auto ofzo, altijd handig.

Bedankt voor jullie antwoord!



Mijn kindje is alweer 7,5 maand dus kan hij dan nog in een lodger?