Shit, kwam er vorige week achter bij boodschappen dat de pappen van Bambix veranderd zijn.
Nieuwe verpakking, nieuwe leeftijdsgroepen en nieuwe smaken.
WAAROM TOCH!!! :x :roll:
Mijn uk eet altijd de smulpap banaan-peer en die is nu uit het assortiment.
Nu alleen nog maar graanpappen of kant en klare smulpap.
Dat laatste is niks: vies en fles (pap doen we bij ons uit bordje).
Heb gisteren bij de DA nog 3 pakken gevonden dus voorlopig heeft ie zijn lekkere papje. En daarna maar overstappen…zucht…
Moest dit even kwijt. Baal ervan als je net iets goeds of lekkers hebt, er dan aan gesleuteld wordt door de fabrikant.
doei
Hmmm als ik dat geweten had, heb er pas ook een aantal ingeslagen omdat ik ze niet meer kon vinden, maar dat zal dan de reden geweest zijn misschien…
ik dacht al dat het aan mij lag…niet dus…
ok lastig he…als ze het zo maar ff veranderen…
Ja, ik baalde er ook al een beetje van.
De groeipap heet nu graanpap en lijkt verder nog wel hetzelfde,
maar de smulpap is helemaal verdwenen (alleen die smulpapjes voor in de fles zijn er nog inderdaad).
Er is wel een nieuwe variant voor in de plek gekomen: melkpap, waar je alleen maar water bij hoeft te doen. Ik heb hem geprobeerd, maar ik vind het ook geen verbetering :doh:
De melkpap vind ik ook :thumbdown: is ook zo op want het is ook gelijk melkpoeder en je hebt nogal wat scheppen nodig om er pap van te krijgen.
Klacht indienen, als ze er teveel binnen krijgen, doen ze er vaak wat aan, soms duurt dat wel weer een tijdje, maar toch.
Ik kom net van de Action vandaan. Daar hebben ze nu pakken Bambix vanaf 7 mnd met de smaak peer/banaan. Ook de appel/honing vanaf 12 mnd. Ik weet niet of ze ze bij elke vestiging hebben maar hier nog wel.
even googelen op smulpap peer banaan er zijn nog genoeg online vertigingen die het online verkopen :-*
Hier hetzelfde probleem maar bij de plus hebben ze het gewoon nog wel…
succes