Dertig weken zwanger, warm weer en tot nu toe nog geen wijntje genuttigd, maar begin er nu toch wel naar te snakken.
Dus ben ik op zoek naar een zoete wijn/rosé met weinig tot geen alcohol erin… Wie oh wie heeft tips?
Heb even gegoogled op alcoholvrije wijn. Komt best wat uit!
alchol vrije strasse… lekker, fris en fruitig!
Ik heb er ook al dagen zo’n zin in en nu met mijn verlof in zicht(nog 1 weekje :dance: ) heb ik mezelf getrakteerd op 6 flessen via zo’n online winkel. Ook handig voor als ik straks weer bv ga geven bedacht ik me. Maar ja ik wilde eerst weten of het wel lekker was dus ik heb een ‘proefpakket’ met 6 flessen rood/rose besteld. Zal je laten weten of’t wat was :mrgreen:
Kreeg net je pb binnen emely, maar ik denk ik zet het toch maar hier neer…
Je wilde weten hoe het bevallen was: tot nu toe prima. Binnen 3 dagen had ik de wijn al in huis(op de site staat 5 dagen). Tot nu toe heb ik 2 rose wijnen geproefd. Ze zijn een tikkeltje zoeter dan waar ik van hou maar echt prima te drinken. Alleen moeten ze wel goed koud zijn. Ik heb nog een flesje sprankelende rose die ik nog niet geproefd heb en twee flessen rode wijn. Die zal ik ook binnnenkort eens proeven, natuurlijk laat ik dan ook weer weten hoe’t smaakte
ehm…even voor de duidelijkheid…Jullie willen dus alcohol tijdens de zwangerschap drinken terwijl dat ten strengste afgeraden wordt? :think: Of zoek je een alcohol vrije wijn? (klinkt in elk geval een stuk baby vriendelijker )
@Emely wrote:
Dus ben ik op zoek naar een zoete wijn/rosé met weinig tot geen alcohol erin… Wie oh wie heeft tips?
weinig of geen alcohol dus
@rhode wrote:
ehm…even voor de duidelijkheid…Jullie willen dus alcohol tijdens de zwangerschap drinken terwijl dat ten strengste afgeraden wordt? :think: Of zoek je een alcohol vrije wijn? (klinkt in elk geval een stuk baby vriendelijker)
Ben niet gek… :naughty:
Ik heb ook een paar keer op het punt gestaan het rosé proefpakket te bestellen. Ik ben nu zwanger en mijn beste vriendin is bezig (de helft van de maand drinkt ze geen alcohol). Zij drinkt rosé of zoete witte wijn (in die andere helft van de maand 8) ) en ik dronk het liefst een frisse, halfzoete rosé of een lekkere volle rode. Ik vond de flessen alcoholvrij door de verzendkosten eigenlijk best prijzig, dus als er al proefkonijnen zijn… ik hoor het graag!
Het is wel erg jammer dat deze wijnen niet gewoon in de schrappen van de G&G staan. Een Malt biertje zie je overal!
@rhode wrote:
ehm…even voor de duidelijkheid…Jullie willen dus alcohol tijdens de zwangerschap drinken terwijl dat ten strengste afgeraden wordt? :think: Of zoek je een alcohol vrije wijn? (klinkt in elk geval een stuk baby vriendelijker)
lieve schat, eerst goed lezen

(anders had ik toch echt niet in mijn eentje al 2 flessen soldaat gemaakt 8) )
Ow mag ik misschien de link waar ik dat kan bestellen :drool: