WIJ ZIJN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen allemaal!!!

Nou, wij hebben goed nieuws, we zijn zwanger!!!

Ik heb afgelopen maandag de test gedaan, en het duurde niet lang voordat het duidelijk was dat ik zwanger was:-))

Het moest eerst nog even doordringen bij ons allebei, maar dat is nu zeker het geval:-)

WIj worden papa en mama, we zijn zo blij dat we het van de daken willen schreeuwen, al is het nog wel te vroeg om het aan iedereen te vertellen, het kan zo misgaan natuurlijk.

Er komt nu wel veel op ons af hoor, er gaat van alles door mijn hoofd, weet niet waar ik moet beginnen…

De afspraak met de dokter is wel al gemaakt voor maandag, de verloskundige is er dan ook, ohhh wat spannend allemaal.

Nou, voor de meiden die het nog aan het proberen zijn, veel succes en geef niet op en aan de meiden die ook zwanger zijn, gefeliciteerd, ben zo blij dat ik eindelijk weet welke vreugde jullie voelen!!!

Groetjes,

Michel en chantal

gefeliciteerd, en welkom op het forum

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

Michel en Chantal, gefeliciteerd :dance: :dance:

En uiteraard welkom op het forum!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Wat super!!!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

En dat het een heelijk gevoel is bij zo’n eerste zwangerschap, dat moge duidelijk zijn.

Veel succes en geniet ervan.

Groetjes SummerSpring :vlinder:

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel plezier morgen bij de ha en vk! En natuurlijk van harte welkom op dit leuke forum!

welkom en van harte!!!

Van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap kom je gezellig schrijven bij de oktober mama’s. Zie ik je misschien daar.

Groetjes jane

welkom op dit leuke forum… heel veel geluk met je zwangerschap

en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Proficiat!!! Geniet er maar lekker van :mrgreen:

:dance: GEFELICITEERD!!!

welkom en veel forumplezier

gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Welkom, veel lees - en schrijfplezier toegewenst. En gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk.

Liefs Marieke

Welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!