gefeliciteerd allebei :dance:
Goeie keus!! Vind ze beiden erg geschikt als modie… :inlove:
Gefeliciteerd Anneke en Gerda… en idd een Belgische… :inlove:
Leuk!!
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd meiden!!
JEE niet 1 maar 2 :dance:
Gefeliciteerd meiden :-*
Gefeliciteerd meiden :dance:
Goede keuzes! Gerda en Anneke gefeliciteerd en heel veel plezier met jullie nieuwe functie, jullie komen in een team met fijne mensen!!
:-* :-* :-*
hoi allemaal,
Wat een leuke reacties ! :thumbup: :-* :dance:
Uiteraard heb ik Anneke al via pb gefeliciteerd, maar ook hier meis: ook van mij welkom en gefeliciflapstaart !!!
ja, een nieuwe taak erbij, modie op een forum - wie had dat ooit gedacht -… ik zal mijn best doen om dat naar behoren te doen en daar waar ik kan een helpende hand te zijn.
Anneke en ik komen zeker en vast in een fijn team van mensen terecht, dat heb ik al ervaren vandaag …
heb achter de schermen al peentjes gezweet om “het” allemaal onder de knie te krijgen…
Ben zeker dat - samen met dat fijne modieteam én uiteraard met jullie, dé kokmama’s - het allemaal wel op wieltjes zal lopen !
Laten we, ieder op zichzelf, er aan werken, dat het een gezellige boel mag zijn en blijven; met wederzijds respect, vertrouwen en virtueel heel veel vriendschap !
:-* :-*
liefs
Gerda
liefs
Gerda
Gefeliciteerd!!! :-*
gefeliciteerd gerda en anneke!
heel veel plezier met jullie modie schap.
Dat jullie maar weinig conflicten hoeven op te lossen :mrgreen:
Dat lijkt mij nou een heel goede keus :thumbup:
Succes meiden
Fijn om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn!
Dat zijn wij ook namelijk :mrgreen:
Jeej!!
Goede keus zeg!!!
Anneke en Gerda; gefeliciteerd!!!
:-*
Jeee Anneke en Gerda :thumbup: :thumbup: Gefeliciteerd dames :-* Op een rustig, maar vooral gezellig modi-schap. Wij zullen hard ons best doen om het voor jullie ook zo rustig mogelijk te houden en uiteraard heel gezellig :lol:
Anneke en Gerda, gefeliciteerd :-* :thumbup:
Joehoe, de knoop is doorgehakt en iedereen mag het weten :dance:!
Anneke en Gerda, gefeliciteerd!! Succes :D.
En het forum had natuurlijk al her en der een Vlaams tintje, maar nu helemaal :dance:. Leuk :D.
gefeliciteerd dames met het modie-schap!!!
Veel succes en plezier met jullie nieuwe “job”
@gerda wrote:
hoi allemaal,
Wat een leuke reacties ! :thumbup: :-* :dance:
Uiteraard heb ik Anneke al via pb gefeliciteerd, maar ook hier meis: ook van mij welkom en gefeliciflapstaart !!!
ja, een nieuwe taak erbij, modie op een forum - wie had dat ooit gedacht -… ik zal mijn best doen om dat naar behoren te doen en daar waar ik kan een helpende hand te zijn.
Anneke en ik komen zeker en vast in een fijn team van mensen terecht, dat heb ik al ervaren vandaag …
heb achter de schermen al peentjes gezweet om “het” allemaal onder de knie te krijgen…
Ben zeker dat - samen met dat fijne modieteam én uiteraard met jullie, dé kokmama’s - het allemaal wel op wieltjes zal lopen !
Laten we, ieder op zichzelf, er aan werken, dat het een gezellige boel mag zijn en blijven; met wederzijds respect, vertrouwen en virtueel heel veel vriendschap !
:-* :-*
liefs
Gerda
liefs
Gerda
mooi gezegt

en waar kan ik foto’s vinden van je uber schattige klein zoon??
bedankt allemaal ! :-*
Wijnanda schreef:
En het forum had natuurlijk al her en der een Vlaams tintje, maar nu helemaal :dance: . Leuk :lol:
Ik realiseer me vaak dat wij Vlamingen soms heel andere woorden gebruiken, dan jullie Nederlanders… Klein voorbeeld: ik wist helemaal niet wat een toko was, kan je nagaan…
Dus: à ls ik iets onduidelijk verwoord, dan roepen jullie maar hé…
Bianca&?: foto’s van Kobe, vind je in het sf onder het topic: Mijn kleinkindje Kobe - doopfoto’s… Staan foto’s vanaf zijn geboorte tot ong 3 weken geleden…
liefs
Gerda
Gefeliciteerd dames :dance: