Wij tellen af met Mellie!UPDATE BLZ 8:Nina is er!Foto blz 9

Wat een moppie :inlove: En al dat haar… prachtig!! Genieten hoor!!

Ben net terug van vakantie en ik zie nu pas dat NINA geboren is!!! GEFELICITEERD Mellie en Loeksel! :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een heerlijk meisje!!! Wat een mooi koppie en die haartjes!!! Wat een trotste broers! Wees maar goed trots op jullie mooie meiske!!! Opnieuw een schitterend exemplaar ageleverd hoor!!! DIKKE STEMPEL OP JULLIE REET!!! :-*

Nog één vraagje: hoe ver was je nu eigenlijk???

Mooiiiiiiiiii :inlove:

mooi hoor :thumbup:

hoe gaat het met jou dan?

@Cyra wrote:

Ben net terug van vakantie en ik zie nu pas dat NINA geboren is!!! GEFELICITEERD Mellie en Loeksel! :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een heerlijk meisje!!! Wat een mooi koppie en die haartjes!!! Wat een trotste broers! Wees maar goed trots op jullie mooie meiske!!! Opnieuw een schitterend exemplaar ageleverd hoor!!! DIKKE STEMPEL OP JULLIE REET!!! :-

Nog één vraagje: hoe ver was je nu eigenlijk???

Hihi dank je wel meis :-

Ik ben uiteindelijk met 39+1 bevallen dus ze was mooi op tijd :inlove:

Karin: :-*

Lydia: het gaat hier hartstikke goed, hebben wel 2 regeldagen gehad maar ze komt nu weer netjes om de 3 uur ongeveer en ze krijgt al lekkere bolle wangen en een onderkin!

Ik ga haar morgen even wegen op het CB, ik ben heel benieuwd hoeveel ze aangekomen is :inlove:

Ik moet ook nog steeds tijd maken om mijn bevallingsverhaal op te schrijven en nog foto’s uit te zoeken maar het is zo lekker druk met z’n viertjes hihi.

Nogmaals gefeli met nina!

en wat een mooi dametje is het!!!