hey,
wij zijn Shanna en joost en wonen in den haag. sinds afgelopen maandag hebben wij het nieuws gekregen dat we zwanger zijn. inmiddels zijn we op de 6 week en we zijn helemaal in de wolken. ik (shanna) ben 25 jaar ben zwanger van de eerste. joost is 28 en gaat vader worden van de 2de.
wil je nog wat weten? vraag het maar!
groetjes,
Shanna en joost
welkom en gefeliciteerd !!
lekker genieten van jullie zwangerschap
en veel forum plezier
welkom en gefeliciteerd
welkom en gefeliciteerd
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Hoop dat alles goed gaat!!!
Welkom, veel lees en schrijfplezier.
heee weer iemand uit den haag!!!
Gefeliciteerd!!!
Welkom en veel plezier hier
en natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap… :dance:
nu is er in de afgelopen tijd een hoop gebeurd.
ik was helemaal vergeten dat ik hier aangemeld was. en de zwangerschap waar het hier om gaat is helaas niet snel daarna misgegaan.
maar er zit wel een kleine troost in… want sinds maart weten we dat we toch in verwachting zijn. inmiddels alweer 21 weken. de uk is geplanned rond 11 oktober, en we hebben onlangs een goede 20 weken echo gehad!
Wat naar van je vorige zwangerschap, gelukkig ben je wel weer snel zwanger geworden! Fijn dat je een goede echo hebt gehad, geeft toch meer rust Enne, je bent al over de helft!!
balen dat het mis is gegaan maar voor nu natuurlijk gefeliciteerd
en
Welkom En Veel Plezier Hier !!!
En Natuurlijk Gefeliciteerd!!!
Wat balen dat het de vorige keer mis is gegaan, :hug:
Gelukkig zijn jullie weer snel zwanger geworden en zijn jullie inmiddels over de helft :dance: :dance:
11 Oktober is trouwens een mooie datum; dan is mijn dochter jarig
inderdaad ik ben er toen ook behoorlijk kapot van geweest… alos troost kreeg ik een pup… toch de zorg voor een “baby” niet dat het de pijn helemaal wegnam… maar ik kon me gedachtes er vanaf zetten, voor een gedeelte dan…
3 weken later kom ik erachter dat ik zwanger was… in eerste instantie uitgerekend op 5 oktober… 1 dag voor mijn verjaardag… maar dat is met 6 dagen verzet.
en nu lig ik 2 weken voor op schema… dus het gaat allemaal goed
welkom en veel forumplezier!!!