Wij hebben net een hondje gekocht!!! Foto's + filmpje pg 4!!

Wat een hoop reacties! :slight_smile:



Ik wil maar één ding zeggen, we weten heus wel wat we doen en waar we aan beginnen, we zijn geen kleine kinderen hoor! :roll:

De opmerking van het speelgoed voor Broes vind ik wel erg, hoe kun jij nu weten wat voor soort mensen wij zijn?

Ik laat een kind echt niet sollen met een dier en ik weet maar al te goed wat een dier aan zorg en aandacht nodig heeft!

Lief bedoelt van jullie maar als ik advies nodig heb zal ik die wel vragen! :slight_smile:



Ok, vanmorgen ben ik er alleen om gegaan, zonder Broes en Senne, ik wilde echt met het hondje thuis komen als verassing voor hen!

Dat is goed gelukt, ze waren echt zooo blij, Broes werd er helemaal stil van! :inlove:



De fokkers waren vriendelijke mensen, ze hebben me veel tips en uitleg gegeven! :thumbup:

De dieren zaten er proper en waren heel sociaal, ze kwamen allemaal op me afgestormd toen ik binnen kwam, zo lief!! :inlove:

We hebben gekozen voor een teefje, daarvoor had ik gisterenavond nog voor gebelt naar mijn zus die voor dierenarts studeert.

Onze puppy is ingeint, ontwormd en gechipt, op 19 juni moeten we nog eens naar de dierenarts voor een 2e inenting! :thumbup:



Ik plaats zo meteen wat foto’s en ook nog een filmpje van toen ze hun hondje kregen! 8) :inlove:

@Nefarious wrote:

Misschien heeft ze er lang over nagedacht en zien wij alleen de uitkomst van dat process…Dat ze een hond gaat ophalen.


:thumbup: :-*

Ah, geeft niet, het is menselijk dat iedereen er vaak al een heel verhaal achter plakt! :wink:

Gefeliciteerd met je aanwinst! :inlove:



Wij willen ook een hond, maar geen border Collie, die vind mijn vriend niet leuk, we wachten nog een jaar tot Riley wat groter is aangezien de hond die wij willen en op ingelezen hebben ook groot is.

(Alaskan malamute.)

@Sweet-Love wrote:

Gefeliciteerd met je aanwinst! :inlove:



Wij willen ook een hond, maar geen border Collie, die vind mijn vriend niet leuk, we wachten nog een jaar tot Riley wat groter is aangezien de hond die wij willen en op ingelezen hebben ook groot is.

(Alaskan malamute.)


Dankje! :-*

Wauw, even gegoogeld op dat ras, wat een mooie hond!! :thumbup: :inlove:

Welke heb je nou gekozen?



Ik vroeg aan mijn dochter van twee welke ze het leukst vond en ze wees naar de (voornamelijk witte) en zei DIE! Dus ik zei terwijl ik naar een andere wees: niet die? Maar nee emma zou echt die witte nemen :inlove:



Ik zou zelf zo één met 1 zwart oog nemen. En dan zou ik hem Bandit noemen :mrgreen:



In ieder geval veel plezier met jullie nieuwe aanwinst :slight_smile:

Ja ook erg veel verzorging nodig (langharig ) en veel beweging nodig.

Maar ik houd van die hongen :inlove: Mijn moeder heeft er 1tje :inlove:

Een paar foto’s! 8) :inlove:



















@purpled82 wrote:

Welke heb je nou gekozen?



Ik vroeg aan mijn dochter van twee welke ze het leukst vond en ze wees naar de (voornamelijk witte) en zei DIE! Dus ik zei terwijl ik naar een andere wees: niet die? Maar nee emma zou echt die witte nemen :inlove:



Ik zou zelf zo één met 1 zwart oog nemen. En dan zou ik hem Bandit noemen :mrgreen:



In ieder geval veel plezier met jullie nieuwe aanwinst :slight_smile:


Die witte was al weg! 8) :wink:



Hihi, ja, Bandit, zou wel grappig geweest zijn maar ze heeft 2 zwarte oogjes… :wink:



Nog suggesties voor namen, we geraken er niet aan uit? :shifty:

super leuk :inlove:



wat denk je van Zorro :slight_smile:



Ik vind haar masker wel een beetje zo…?

ik wil een english mastiff!



die gaan van





naar…







:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

owwwwwww en die eerste foto… dat de pup zo omhoog kijkt … :inlove:

en je mannetje zooo blij :slight_smile:





echt totally in love … :smiley:

Zorro :think: , ik stel het even voor! 8)



Nefarious, da’s ook een mooie hond! :mrgreen:



Hier het filmpje van toen ze de hond kregen! 8) :inlove:



hij vind het wel heeel spannend he :slight_smile:



:slight_smile: mag die binnen lopen :slight_smile: ?? (dat vroeg ie toch?)

wat een poepie deze stond alleen niet op de foto van de eerste pagina klopt dat?



ik vind max ook een leuke naam

@HeidY wrote:

hij vind het wel heeel spannend he :slight_smile:



:slight_smile: mag die binnen lopen :slight_smile: ?? (dat vroeg ie toch?)


Ja, dat vroeg hij, hihi, misschien omdat onze katten buiten moeten was hij bang dat zijn hondje ook buiten moest, hij vindt het heel leuk dat hij binnen mag blijven! :angel: :wink:

@marisca77 wrote:

wat een poepie deze stond alleen niet op de foto van de eerste pagina klopt dat?


Dat klopt, ze stonden niet allemaal op de foto! :thumbup:

oh wat lief :inlove: en Cas die zo mooi aangeschoven komt :inlove:

Rattaplan wordt door mijn Hubbie als naam gegeven… :slight_smile:





wat vonden ze van Zorro? :wink:

AAAHHHHHH Bieke zo schattig!! :inlove: :inlove: :inlove:

och wat een scheetje, mooie hond!!! wat een leuk verjaardags cadeau voor broes, ik weet zeker dat ze het goed krijgt bij jullie!