Wij hebben net een hondje gekocht!!! Foto's + filmpje pg 4!!

:dance: :mrgreen: :dance: :inlove: :dance:



Broes vraagt al zooo lang voor een hondje, 23 juni wordt hij 4 jaar en voor zijn verjaardag mag hij nu van ons een hondje!

Ik ga hem morgen gaan ophalen, Broes weet nog van niets, hij mag morgen mee met de auto, ik zal hem zeggen dat we om een verassing gaan voor zijn verjaardag!! :inlove: :inlove:

Ik kan me nu al zijn gezichtje voorstellen! :inlove:

Het gaat om een border collie, ik moet hem nog uitkiezen maar ik vind dat met zijn witte kopje wel heel lief maar M. zegt dat dat niet echt op een border collie gelijkt dan en dat vind hij dan een beetje jammer… :think: :inlove:

Wat denken jullie en welke vinden jullie het mooiste?



Oooooooooooooooh wat leuk!! En vooral lieffffffffffff :inlove: :inlove:

Ik vind die witte wel erg schetig hoor, die zou ik kiezen!



Maffe foto trouwens, alsof ze voor een ansichtkaartje zo neer zijn gezet :think: Zijn dit ze wel ?

Niet op aftekening uitzoeken, maar gewoon kijken welke het leukst reageerd in jouw ogen :wink:



Maar ze zijn absoluut cute :inlove: …allemaal!!

Jaja dit zijn ze echt, ik heb het gevraagd aan de telefoon! :inlove:

Ik vind ze allemaal schatjes, maar mijn man zou voor de witte gaan :inlove:





gr melanie

oh ik zou ze allemaal nemen :mrgreen:

Degene die nieuwsgierig is en naar je toekomt, dat is degene die je moet kiezen…



Mochten ze dat allemaal zijn :wink: dan zou ik er eentje kiezen met een wit oog en een zwart oog, dat vind ik wel stoer staan.

Ik zou idd ook pas daar beslissen welke je neemt, welke het leukst en enthousiast reageert.



Veel plezier morgen!! :inlove:

idd de tekening veranderd nog heel erg.



je moet er gewoon heen gaan en kijken welke naar je toe komt en op je reageert. die levenig is en niet schuw. die graag aangehaald wil worden.



ze zijn allemaal prachtig :inlove:

de witte!!!



de linker lijkt het meest maar ik zou ook de witte kiezen maar zou wel voor een vrouwtje gaan persoonlijk weten jullie al of je een reu of teef wil??

Nee Bianca, daar ben ik nog wat aan opzoekwerk over aan het doen, wat is het beste qua aanschaf, reu of teef?? :think:

Mijn ouders wilden vroeger ook altijd persee een teefje en hebben er dus nu ook een aantal gehad!



Uiteindelijk hebben ze op dit moment 2 gecastreerde reutjes en dat bevalt hen veel beter!



Het waarom weet ik niet helaas!

Oh wat zijn ze schetig zeg :inlove:



En inderdaad daar pas eentje uitzoeken, dat is met hondjes heel belangrijk.

Eigenlijk heeft het geen zin want je hebt je keus denk ik al gemaakt :inlove: .



Ik persoonlijk zou ook voor eentje gaan met een zwart oog in dat opzicht heeft je vriend wel gelijk.



Hebben jullie ervaring met honden bietje?

Ik geloof dat borders niet een van de makkelijkste rassen is om te houden.



In ieder geval veel plezier morgen, en wat zal je ventje blij verrast zijn zeg :inlove: :inlove: .



:-*

Ze zijn allemaal schattig :inlove: :inlove: :inlove:



Ik heb zelf een reutje (een VuBaRa) dat leek me voor mij handiger.

Niet kijken naar mooi maar kijken naar karakter van het beestje :wink: Heb je uiteindelijk het meeste aan. Wat zoeken jullie, wat wil je, wat verwacht je van een hond? Pit, leergierig?

ze zeggen dat een teef makkelijker is maar goed me ouders hebben nu een reu en dat is eigenlijk ook prima.

@mamma van sharondenise wrote:

Hebben jullie ervaring met honden bietje?

Ik geloof dat borders niet een van de makkelijkste rassen is om te houden.


Ja, ik heb altijd honden thuis gehad als kind en M. ook, zijn ouders hadden eerst ook een border collie en daarna een ander ras.

Border collies hebben veel ruimte nodig en dat hebben ze hier zeker en vast, ook is het idd een ras waar je erg consequent mee moet zijn, maar ik denk dat dit voor ons geen probleem moet zijn! :angel: :wink:



Wat vinden jullie van de naam Tux? :think:

Van de linuxpinguin! :mrgreen: :wink:

Broes moet gewoon 't hondje nemen met wie hij de beste klik heeft en andersom :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: .

Ik verheug me nu al op Broes-met-de-mooie-ogen & schattige puppy foto’s! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :wink:

En wat een gezelligheid bij jullie… een konijn, kiekes en nu ook nog een hondje! :inlove:

@Marite wrote:

En wat een gezelligheid bij jullie… een konijn, kiekes en nu ook nog een hondje! :inlove:


:lol: :inlove: :-*



En je vergeet de 2 poezen en de kanarie nog! :angel: :mrgreen: :wink: