Wij gaan nu....

…SCHAATSEN!!



Tenmiste, Kim heeft van die dubbele ijzertjes en papa, mama en Kira hebben schoenen!



Maar het zal niet veel vaker gebeuren dat we dit meemaken…

veel plezier!!! Nu kan het he!



Anna Sofie is voorgoed genezen van het schaatsvirus. Die zit op de bank met een deken te wachten tot het zomer wordt :roll:

Gaaf Joepie! En wat woon je mooi zo :inlove: Geniet ze!

super wij hebben net ook geschaatst! heb alleen kramp in mijn tenen en zere hakken en bedacht me net dat ik schaatsen dus helemaal niet zo leuk vind :oops:

Wij gaan zo schaatsen als Ryan wakker is

Hier is de schaatsbaan pas om 13.30 uur open dus dan ga ik met Alyssa schaatsen.



Wel gezellig als je het zo voor de deur hebt.

wij gaan ook zo op de vijver schaatsen…al een paar keer wezen oefenen op de nieuwe IJsbaan in enschede waar heel twente tegelijk naartoegaat :wall: :roll: …maar nu bij de vijver hier mag het ook… :dance:



zegt iemand die niet van schaatsen houdt :oops: :mrgreen:

@Joepie! wrote:

…SCHAATSEN!!



Tenmiste, Kim heeft van die dubbele ijzertjes en papa, mama en Kira hebben schoenen!



Maar het zal niet veel vaker gebeuren dat we dit meemaken…




Leuk zeg ! Dat kan bij jullie inderdaad heel goed :thumbup:

Maar alleen Kim gaat schaatsen of begrijp ik het verkeerd ? Hebben jullie dan schaatsen met schoenen zoals noren ?

En als je inderdaad schoenen bedoelt, lopen op het water achter je huis is ook heel bijzonder!

Heerlijk zeg om zo vanuit je huis te kunnen weg schaatsen :thumbup:

Ik lees eruit dat jij pappa en Kira op de schoenen over het ijs gaan,dus niet schaatsen en dat Kim op de dubbele uizertjes gaat.

Nou je hebt vast geweldig genoten :thumbup: :thumbup:

En we wachten in spanning af op de foto`s die komen gaan.

Jou meiden al zo lang niet meer mogen bewonderen. :?

Joepie volgens mij woon jij heeeeel erg bij mij in de buurt! :o :think:

Niet alleen bij jou Mip, mij komt het ook heel erg bekend voor.





Wij hebben zelf nog niet geschaatst, maar meer omdat we geen schaatsen in huis hebben en ik het zonde vind om voor dit ene jaar schaatsen te kopen.



En ik moet zeggen dat ik het grote meer nog wel gevaarlijk vind om te schaatsen.



Groetjes,



Linda

@Mip wrote:

Joepie volgens mij woon jij heeeeel erg bij mij in de buurt! :o :think:




Ik weet niet waar je woont!! Maar jij zal het nu weten!! Grappig!

Het was echt super! We zijn 3 uur op het ijs geweest!!



Nu helemaal gaar en moe. De buurvrouw had een tentje neergezet met warme chocomel en gluhwein :drool: :drool: :drool:

meer…

meer…

meer…

meer…

En inderdaad was de planning alleen Kim op de schaats. San en ik hebben geen schaatsen meer. Maar…uiteindelijk hebben we wel geschaatst!!!



En het ging bij ons allebei enorm goed! Ik had al 16 jaar niet geschaatst, dus dacht echt dat ik alleen maar zou vallen. Maar dat is niet gebeurd! Heerlijk met Kira in de kinderwagen en ik op de schaats erachter een eind weggeweest! Super was het!



Kijk, zo vind ik winter weer leuk!

Nou leuk hoor! Leuke foto’s ook :thumbup:

Heb je schaatsen kunnen lenen van iemand dan ? En achter de kinderwagen is natuurlijk ook super, geeft je gelijk een excuus voor het geval het schaatsen niet zo goed zou willen :wink: maar blijkbaar verleer je het schaatsen niet!

Ja, er waren genoeg schaatsen aanwezig van buren en vrienden van buren!



Je verleert het inderdaad niet en dat had ik echt niet verwacht! Ik had wel snel kramp onder mijn voeten. Maargoed, zodra de schaatsen weer uit gingen was dat ook weer over!