wii

ah oke, dan moeten we die in elk geval ook nog een aanschaffen…

verder nog must haves?

of spelletjes?

@knipoogje1983 wrote:

ah oke, dan moeten we die in elk geval ook nog een aanschaffen…

verder nog must haves?

of spelletjes?




Nick fit is erg leuk voor de kinderen…je zou denken dat anne er al te oud voor is, maar ze rent zich suf en hoepeld, etc. Wij hebben 2 controllers, 2 nunchuks en 1 balance bord. De nunchuk wordt het minst gebruikt. Mario kart vinden wij ook leuk en wii fit dus. Wij vinden de ombouw dus erg fijn zodat we geen geld uit hoeven geven aan spellen die we misschien niet leuk vinden, en tot nog toe zijn er veel die we minder vinden. Familiespellenavond is ook wel leuk, maar dan moet je nog meer controllers hebben om het met het gezin te spelen.

wat is een nunchuck? :think: :think:

das een soort aanhangsel… :mrgreen:



plug je in, en deze heb je wel veel bij andere spelletjes nodig…



en ook een lader voor de controlers,

want deze vreten batterijen…



heb je al een ballance board, ik gebruik de mijne nooit meer…

anders mag je hem wel een keer lenen, om te kijken of het iets is…



je hebt ook WII party, deze spelen we vaak met vrienden, op mijn borrelavondjes… :mrgreen:

en ik dacht dat we er waren met een wii, 2 controllers en 2 spellen :frowning:

@knipoogje1983 wrote:

en ik dacht dat we er waren met een wii, 2 controllers en 2 spellen :frowning:




Als het goed is zit er bij je wii pakket ook 1 nunchuk, dus dan kan je kijken hoeveel je dat gebruikt, voordat je er een 2e bij zou kopen…(juist voor al die extra kosten hebben wij dus een omgebouwde zo compenseer je de kosten vd spellen, maar ik begrijp dat niet iedereen dat wilt)



en de oplader was ik helemaal vergeten te noemen, maar die hoeft niet zo duur te zijn…duurst zijn de losse controlers…let op als je merkloos zou kopen, er zijn er bij die je niet in combi van andere kan gebruiken dus dan heb je er nog niks aan…een losse controler kost rond de 50euro.

@mama van anne wrote:

@knipoogje1983 wrote:
en ik dacht dat we er waren met een wii, 2 controllers en 2 spellen :frowning:




Als het goed is zit er bij je wii pakket ook 1 nunchuk, dus dan kan je kijken hoeveel je dat gebruikt, voordat je er een 2e bij zou kopen…(juist voor al die extra kosten hebben wij dus een omgebouwde zo compenseer je de kosten vd spellen, maar ik begrijp dat niet iedereen dat wilt)




maar goed, mochten wij hem nog willen ombouwen, kan dat altijd nog wel denk ik… :think:

@knipoogje1983 wrote:

@mama van anne wrote:
@knipoogje1983 wrote:
en ik dacht dat we er waren met een wii, 2 controllers en 2 spellen :frowning:




Als het goed is zit er bij je wii pakket ook 1 nunchuk, dus dan kan je kijken hoeveel je dat gebruikt, voordat je er een 2e bij zou kopen…(juist voor al die extra kosten hebben wij dus een omgebouwde zo compenseer je de kosten vd spellen, maar ik begrijp dat niet iedereen dat wilt)




maar goed, mochten wij hem nog willen ombouwen, kan dat altijd nog wel denk ik… :think:




Ja dat kan altijd :wink:

oww ik heb vandaag al gewii-ed en mijn wii fitnes leeftijd was 80 :smiley: haha, volgende keer eerst maar wat meer oefenen voor ik de fitnes test ga doen :smiley:

ellen… wel grappig, ik heb de wii dus al bijna een jaar… maar weet dus echt niet mijn fitness leeftijd…

ach, ik was vanmiddag wat te klooien met dat ding, en toen zag ik fitness staan. Dus ik dacht: dat is mooi, we gaan fitnessen :slight_smile: haha, nee dus, ik moest verschillende dingen doen, en dat was mijn fitness leeftijd. maar dit mag je dagelijks 1 keer doen, dus benieuwd hoe mijn leeftijd morgen is :smiley: