Wii

Mijn vriend heeft vandaag een Wii gekocht. Je weet wel, zo’n spelcomputer waarbij je echt de bewegingen na moet bootsen …

Tigo stond voor het slapen gaan als een zwaar fanatiekeling te tennisen Hij was er helemaal uitgeput van (hoezo een spelcomputer is passief, hij krijgt er superveel lichaamsbeweging van :smiley: :smiley: :smiley: )



En mijn vriend en ik hebben net staan Bowlen… echt lachen dat ding…

Eindelijk eens een spelcomputer dat IK ook leuk vind

ben helemaaaaaaaaaaal niet jaloers hoor :liar: :liar: ik wil echt niet zo’n ding :liar: :liar: :liar:

(kan op een andere plek weer niet reageren frank@)



Maar leuk!!!

Ik wil een wiiparty :mrgreen:

Binnenkort online met dat ding :slight_smile:

Kunnen we tegenelkaar bowlen ofzo :stuck_out_tongue:

ja maar ik heb nog niet zo’n ding :wink:

En ik denk dat manlief zo’n ding niet snapt :roll:

Ow maar AS wel :smiley:

Is het niet aftrekbaar voor de zaak… onder het mom van sport en spel :wink:

whahahaha.



Is dat net zoiets als de boekenbonnetjes inleveren bij de belasting en dan de kassabon van The Devil wears Prada boven op leggen :angel: ?

@lydia wrote:

whahahaha.



Is dat net zoiets als de boekenbonnetjes inleveren bij de belasting en dan de kassabon van The Devil wears Prada boven op leggen :angel: ?




Neeeeeeeeeeeeeeee joh, das totaaaaaaaal iets anders :smiley:

ik wil ook een wii :frowning:



Alleen jammer genoeg geen wiigeld over :?

Wij hebben ook een wii :dance: :dance:

Ja leuk issie heh? Wij hebben ook een Wii en al menig maal gezweten voor de tv. mensen die voorbij liepen zullen ook wel gedacht hebben… hahahaha

@mv2kids wrote:

ben helemaaaaaaaaaaal niet jaloers hoor :liar: :liar: ik wil echt niet zo’n ding :liar: :liar: :liar:




Ik wil ook helemaal geen WII! :liar: :liar: :liar:



(Hier is WII-geld nog niet eens het probleem, maar meer gebrek aan WII-tijd)

Wij hebben een PS2, maar die wil ik inruilen voor een Wii



Wie wil er ruilen :mrgreen:

Mijn vriendje heeft een PS2, X-box, X-box360 en een Wii :oops: :oops: :oops: :oops:

Stamt allemaal nog uit zn vrijgezellentijd hoor :slight_smile: Behalve dan die Wii, maar dat geeft niet want die is leuheuk

mijn zooontje heeft: ik begin maar alvast te blozen :oops: :oops:



nes nitendo

nintendo 64

game cube de 2de al :wall:

nintendo advence

nintendo advence sp

nintendo ds

wii :oops: :oops: en nog moet ik de pc af en toe in leveren want daar hebbe ze een neopets enzo op en die moeten ze even eten geven :wall: of msnen met hun vrendjes.



uhhhh en als die gekke broer van me in de kop haal krijg ie ook maar zo de x box 360

wij vinden de wii ook helemaal te gek, een collega van mn hubbie heeft hem…

en wij verkopen nu de ps2 ervoor, om hem tzt te gaan aanschaffen…





DUS als iemand de WII wegdoet…

WIJ WILLEN HEM GRAAG OVERKOPEN…

En als iemand een 2e wii remote over hebt dan hoor ik het graag. Die dingen zijn overal uitverkocht en we hebben er maar 1, nu kunnen we niet tegenelkaar tennisen… Hahaha, wat een luxe frustratie :smiley:

Wij hebben hem ook en zelfs ik vind het leuk. Ik hou helemaal niet van gamen maar zo nu en dan een spelletje tennis ofzo met de kids vind ik ook leuk.

Wij hebben die tweede remote gewoon bij de wehkamp besteld. Zijn ze daar ook op?

Jep… levertijd van ong. 5 weken :frowning: