Wii startpakket?

Wij zitten eraan te denken een wii aan te schaffen. Nu zie ik verschillende startpakketten, ik heb zelf het idee dat de family edition het meest passend is, maar misschien zie ik iets over het hoofd.



Welk pakket is het meest passend met kinderen?



Ik denk voor de kinderen aan educatieve spelletjes zoals dora en sesamstraat en voor vriend en mij wat gezelfschapsspelletjes zoals bowlen en iets van mens erger je niet/bordspelen (weet niet of dat er is bij de wii) en wat sportactivititen.

Wij hebben toen het startpakket met Mario Kart gekocht en dat is hier nog steeds een groot succes.

En welke leeftijd en geslacht zijn je kinderen? Vind mario kart zo jongetjesachtig klinken :oops:

@femmie wrote:

En welke leeftijd en geslacht zijn je kinderen? Vind mario kart zo jongetjesachtig klinken :oops:




Onze zoon is nu 7, maar was bij aanschaf 4. We hebben regelmatig meiden over de vloer die het helemaal geweldig vinden.

Ik lees even mee. Want hier dezelfde vraag.

Wij hebben ooit de wii sport gekocht,daar zat mario bros bij.

Toen we de wii kochten,was onze oudste dochter 5 jaar.

Wij ook de Wii met mariokart groot succes hier hoor :mrgreen:

hmm dus jullie allemaal toch de mariokart (ja die had ik heel bevooroordeeld af laten vallen), ik ga hem toch weer meenemen in de overweging.

Wij gaan ws vandaag naar de makro. Daar is ie te koop met u draw tablet en mario kart en spongebob spel voor €151 nog wat…

ook hier de wii met mario kart :mrgreen:



Amy (5 jaar) vind dat ook helemaal geweldig.

Je kunt ook een prinses in het autootje zetten hè :lol: :lol:

@Krabje wrote:

Wij gaan ws vandaag naar de makro. Daar is ie te koop met u draw tablet en mario kart en spongebob spel voor €151 nog wat…




Dat is een hel goede deal, want in de speelgoedwinkles zijn ze 150 met 1 spel.



Mario Cart is ook voor meisjes heel leuk hoor, maar wel vanaf een jaar of 4.

desmée speelt het ook wel eens, maar die bakt er nog helemaal niets van, YAri is echt al supergoed.

We hebben vanmorgen de Wii opgehaald bij de makro!

HElemaal leuk!

Bij intertoys krijg je hier naast mario kart ook mario galaxy erbij.

Voor 149euro.



Wij willen als het zo ver is voor de kart gaan,zoonlief vind het bij mijn zus helemaal geweldig.

ow leuk meiden, hier nog altijd niet eruit haha, ik neig nog altijd naar de familypack en vriend naar de mario kart. Twijfel twijfel twijfel…

Ik zou niet weten wat leuk is want ik heb hem al heel lang en had de WII sport erbij.

Mario kart is ook wel heel leuk, ook voor meisje die speelt mijn meisje altijd op de nintendo.



Hmm toch maar eens kijken of ik die kan downloaden…ik heb een omgebouwde WII dus die mario kart lijkt me ook wel wat :think: