Wii spel voor dansmat

Vorig jaar heb ik een dansmat gekregen voor de Wii. Maar tot op heden nog geen spel ervoor. Wie weet een leuk spel voor de Wii waar ik mijn dansmat mee kan gebruiken?

En het liefst ook een beetje leuk voor kleuters (dochter van 4,5 jaar en 1 van 21 maanden, maar die is nog te klein).

Niemand :(?

Heeft ook niemand een dansmat en een spel daarvoor waar iets over te vertellen valt.

Wij hebben de dansmat en het spel “de hottest danceparty ever”



Ik vind hem erg leuk, maar of het echt een spel is wat extra leuk is voor kleine kinderen weet ik niet. Daarom had ik ook niet eerder gereageerd.



Ik zelf vind het erg leuk om hem in te stellen op een aantal calorieën, dan lekker dansen en weten dat het goed is voor de lijn :smiley:

Ik ken het spel zelf niet maar misschien kun je eens kijken naar dance dance revolution winxclub


Met Winx Club maakt de Dance Dance Revolution-serie haar officiële debuut in Europa. De ritmegames stonden hier altijd bekend onder de naam Dancing Stage, maar komt nu naar de Wii onder haar oorspronkelijke benaming. Ditmaal kunnen dansfanaten het met hun favoriete personages uit de Winx Club-serie hun kunsten laten zien op de beats van allerlei verschillende liedjes.

Dance Dance Revolution: Winx Club is speciaal aangepast voor jongere spelers, zodat iedereen kan laten zien waar hij of zij toe in staat is. Dance Dance Revolution kun je spelen op de bekende DDR-dansmat, maar ook gewoon met de Wii-afstandsbediening of klassieke GameCube-controller.