wii en onweer

Hier trek ik ook zoveel mogelijk stekkers eruit. Nu moet ik zeggen, wij hebben al niet zoveel dingen wat we constant in het stopcontact laten maar goed. Enige wat ik laat zitten is dan de tv, die kan heel moeilijk uit het stopcontact en is daarna helemaal ontregeld.



Maar ik ben erg bang voor onweer. Hub vind niets leuker dan naar onweer staan kijken. Vind ik prima als het maar in dezelfde ruimte is.

Ooit als kind van een jaar of 7 alleen in huis geweest tijdens een grote storm, onweer en hele grote hagelstenen. Grote raam beneden is toen gesprongen. Ik was zo bang dat ik onder mijn bed gekropen was helemaal opgerold in mijn dekbed. Mijn moeder was wel thuis, maar in de schuur aan het strijken. En die kon door de hagelstenen niet het huis bereiken.

Dus daarom wil ik graag iedereen in dezelfde kamer hebben :oops:

Als het echt gaat spoken trek ik er ook zoveel mogelijk uit. Maar ik kan bijv. niet bij de stekker van mijn oven, koelkast en diepvriezer, dus die blijven zitten. Maar alles wat er uit kan, gaat er uit.

ik vindt juist niets mooier dan onweer :mrgreen:



Voordat we de kids hadden reden we altijd met de auto richting strand en dan vanuit de auto keken we naar het onweer boven zee, zo machtig mooi!!!

tja is maar net wat je zelf gewend bent he. Eigenlijk geef je toch al zelf ook antwoord op je Wii vraag. Bedoel he, als je de stekker er in laat zitten, kan ook die uitvallen inderdaad.



Bedoel hier gaat niks er uit hoor :shifty:

Hoe heftig het hier ook onweert, er is nog nooit iets uitgesprongen!

Dus wij halen er niks uit, en Wii’en gewoon en douchen gewoon tijdens onweer (daar had ik nog nooit over gehoort trouwens).



Hier staan de gordijnen dan ook open bij onze schuifpui zodat we alles goed kunnen zien :mrgreen:

Laptops dus op de batterij als 't onweert :wink: (Werken thuis gewoon op netstroom zonder batterij erin, want dan gaat ie langer mee.) En verder alles uit het stopcontact wat ik graag heel wil houden.



Is de stop omzetten in de meterkast dan ook goed eigenlijk. Want ik kan namelijk ook niet bij de stekker van het fornuis :think:

@crocusje wrote:



Is de stop omzetten in de meterkast dan ook goed eigenlijk. Want ik kan namelijk ook niet bij de stekker van het fornuis :think:




Ja, dat denk ik wel, maar vergeet niet dat je koelkast en diepvriezer dan ook geen stroom meer hebben hé, als je de hoofdschakelaar uitzet…

Dat kan ook de bedoeling niet zijn, toch?



Gerda

Als het echt heel mal gaat dan trek ik alles eruit qua stekkers, ben als de dood… dat er iets gebeurt. En douchen met onweer, nooooooooooo wayy… haha…



Lekkere schijtbakkes hierzo :inlove: