wii balanceboard?

Wie heeft er nog meer een balance board voor de Wii? En heb je dan een echte, of niet? ik wil er ook een kopen, maar vind 90 euro voor een van Nintendo zo duur :oops:

hier de orginele… en vind m echt superfijn.

heb toen overwogen om de namaak te kopen, maar las dat deze niet zo goed zijn en reageren als de orgineel.

ik heb m in de aanbieding gekocht voor 75.

miss mp… (er is nu een zwarte uit, dus er zullen wel mensen zijn die de witte verkopen)

anders even goed op internet zoeken…

Hier ook een origineel, gekocht tegen inlevering van freebees (we moesten van onszelf de helft hiermee kunnen betalen). Nog geen dag spijt van gehad.

Ik heb de echte/originele. 90 euri is redelijk duur maar ik kocht hem in de winkel en dan krijg je er ook een spel bij. Wij kregen wii fit, nu zal dat wsl wii fit plus zijn en die zijn los wsl ook minstens 30 euri kosten, dus dan kost het board iets van 60 euro.

oja ik heb incl fit plus

ik heb wii fit plus al apart :wink: zal de aanbiedingen eens in de gaten gaan houden…

Dan adviseer ik je een 'nep’board te kopen.

Ik wilde de fit ook hebben en toen kwam de mevrouw van de Intertoys met het nepboard. Stukken goedkoper en even goed (volgens haar). Echter daar zit dus niet de software bij, en die wilde ik nu juist ook hebben omdat ik die nog niet had.

Ik heb dus het originele board (en ook nog geen spijt van gehad). Zeker met de Wii fit PLUS is het zeker leuk (heb wel eens het board geleend van een vriendin die toen Wii fit had (dus zonder Plus) en dat vond ik toen net niet de moeite waard om te kopen). Maar bij de plus zitten echt leuke spellen bij.

Jesse speelt er ook regelmatig op! :mrgreen:

Ik heb de echte en ook met zoals vele de wii fit plus, ik vind hem erg fijn.

ik vraag me alleen af bij welke spellen het balance board nog meer te gebruiken is.

Ik heb hem voor 79 euro gekocht, met de FIT spellen…

heb hem maar 2 keer gebruikt :oops:

Hier ook het originele board voor 80 euro gekocht.

Speel er zelf amper op maar ons zoontje speelt er nu zo 5 per week mee…is nu gek van Nick fit.

Van dora en haar vriendjes

@Gab wrote:

Ik heb hem voor 79 euro gekocht, met de FIT spellen…

heb hem maar 2 keer gebruikt :oops:

ai :mrgreen: ja en daarom zou ik ook niet zo snel een nieuwe originele kopen denk ik :think: voor hetzelfde geldt staat ie na een paar keer in de kast :wall: ga MP maar eens afstruinen… en dan een die ik op kan halen, want had er een via MP gekocht, en betaald, maar ben net als vele anderen opgelicht door die vent :twisted:

Ik heb het WII fit plus pakket gekocht laatst.

Dat was de spelcomputer + balance board + spel.

Echt ideaal.

Erg leuk!