Wiegje of ledikant

hoii



hier zowel bij de eerste als nu bij de tweede(vanplan)

gelijk het ledikantje te gebruiken.

we hebben wel de eerste 3 weken het ledikant bij ons op de kamer gezet en daarna gewoon lekker op der eigen kamertje… we gata het nu precies weer zo doen is ons goed bevallen

bijons gaat et straks gewoon in et ledikantje!1 op een eigen kamer!



ik ben van plan om borstvoeding te gaan geven, maar ik moet daarvor zowizow s nachts op een andere plek voeden!! omdat ik een man getrouwd ben die veel moeite heeft met inslapen!!



tijdens de kraamdagen kan et gewoon naast mij liggen op de plek waar me mannetje anders ligt!

@fiep klophout wrote:

uhhhhh maar ze verwachten toch niet dat je de hele nacht gaat luisteren of je kindje smakgeluiden maakt? Ik heb ook altijd op verzoek gevoed, maar ik vond verzoek toch gewoon dat nano begon te huilen 's nachts, niet dat ie smakgeluidjes ging maken…Dat lijtk me ook eigenlijk niet te doen.


Als je kindje op het punt komt dat het huilt van de honger, ben je te laat, want dan heb je eerdere hongersignalen gemist. Zeggen ze… Maar Veerle begon altijd gelijk te huilen als ze wakker werd, in plaats van smakgeluidjes maken of op haar handjes sabbelen. Jarno deed dat wel en daar werd ik dan wakker van.



Ik heb beide kids naast mijn bed gehad. Jarno bijna 5,5 maanden, de eerste tijd in de reiswieg en daarna in een campingbedje met het matras uit het ledikant. Veerle ligt nu ruim 5,5 maanden in een wiegje naast me en zolang ze 's nachts niet doorslaapt blijft ze bij ons. Ik vind het heerlijk :inlove: .

Wij hebben een wiegje geleend van een vriendin. Dat paste net naast mijn kant van het bed, ideaal. Maar Arwen wilde pertinent niet slapen in het wiegje! Dus na een paar dagen hebben we de wieg eruit gegooid en het ledikantje bij ons op de kamer gezet, maar dan aan het voeteneinde. En dat ging beter! Ik denk dat het wiegje te koud was… dun matrasje… Dus Arwen heeft eigenlijk vanaf het begin in haar ledikantje gelegen en dat ging prima! Na een week of zes sliep ze door en hebben we het ledikantje op haar eigen kamer gezet…

Wij hebben van de buren een wiegje geleend. Heel handig, want we hebben geen babykamer dus het kindje komt zowieso bij ons op de kamer. Eerst wouden we gelijk een ledikant omdat het zoveel geld is, eerst een wieg en dan na een paar maanden een ledikant, maar dat probleem is dus opgelost :wink:

wij hebben de mazzel gehad dat we alles gekregen hebben

de wieg gaat nu de familie/vriendenkring rond hihihi

nu heb ik hem, maar een goede vriendin van me zus is nu zwanger en die gebruikt hem straks weer en zo blijven we door circuleren

Hier ook een familiewieg, daar heeft mijn moeder nog in gelegen, en ooms en tantes, en neefjes en nichtjes en ik zelf. Er is wel nieuwe bekleding op gemaakt. Nu gaat hij weer van de 1 naar de ander, alleen dat idee al vind ik zo leuk!

En idd zo’n ukkie in een ledikantje lijkt me niet prettig de eerste tijd.

wij gaan de kleine gewoon gelijk in ledikant op eigen kamertje leggen

bij onze slaapkamer is niet zo veel plek en aangezine wij apartement ebben en de kamer gelijk naast kamer van uk is is dat dus niet verkeer

wil gaag een schomelstoel op kamertje voor bv maar kan desnoods ook op de bank of op bed

tja kan natuurlijk nog veranderen maar voorals nog gaat dit het worden

Wij hebben ook een familiewieg (mijn grootmoeder heeft er als eerste in gelegen), dus het sprak voor zich dat ons kindje daar ook in zou liggen.

Ik vond het wel heel makkelijk, dat wiegje naast ons bed. Als de kleine honger heeft, kun je ze er in je halfslaap gewoon uit plukken, en je kunt lekker fijn in bed blijven liggen. Vond ik zalig, zo knus in bed liggen voeden. Heel vaak viel ik daarna zo in slaap, met ons dochtertje tegen me aan.

Wij hebben gekozen voor deze wieg ivm bv en het is echt ideaal . Heb een haak om de wieg naast het bed en beneden in de woonkamer te hangen dus zo is Evy altijd bij mij . Al moet ik eerlijk zeggen dat ze 'snachts bijna altijd naast me slaapt :inlove: :inlove: