wiebelen, we worden er gek van!

Wij hebben een genant probleem.



Een paar maanden terug begon ons meisje te wiebelen in haar stoeltje. Ze wrijft dan met haar beentjes tegen elkaar en in het begin dachten wij dat ze een schimmeltje had ofzoiets, dat ze daarom jeuk had en aan het wiebelen sloeg.

Maar ze doet het dus telkens in haar stoeltje, in de autostoel, in de boodschappenkar, kortom overal waar ze maar wiebelen kan (inclusief bijbehorende zuchten en kreuntjes - in de supermarkt bijvoorbeeld :oops: ).



Weten jullie wat ik met dit genante probleem aan moet? Als ze helemaal bezig is met wiebelen en ik trek haar uit de stoel is ze woest :think: , stoeltje verstoppen helpt ook niet, andere luiers hebben we ook al geprobeerd, daar komt het niet van, ze heeft geen jeuk want het geeft denk ik gewoon een lekker gevoeletje.



Advies is zeer welkom!

hahaha ik moet wel lachen hoor!

Ik snap dat je het niet zo leuk vind op een gegeven moment, maar probeer er maar niet teveel aandacht aan te besteden. Ze ontdekt zichzelf, en daar kan je toch niet echt veel aan doen.

Op een gegeven moment (als ze dat snapt) kan je zeggen dat ze dat in haar bedje mag doen, en niet beneden, maar voor nu zou ik het gewoon even laten. Waarschijnlijk houdt het vanzelf op.

Tja, wij vonden het in het begin ook wel grappig. Vriendlief zei nog in het begin 'ze is er wel erg vroeg bij '. Maar ze doet het dus rustig een half uur achter elkaar he, en ook bij de boodschappen, sta ik melk af te rekenen, kijkt de caissiere mij verbaasd aan omdat ze gezucht hoort :shock: .

ze doet het echt al een paar maanden en het is om gek van te worden :roll: . Ze snapt heel goed dat ze het niet mag doen maar doet het toch…wat moet ik ermee??

ik zou het ook negeren, ik weet ook niet wat je anders zou kunnen doen.

misschien kun je haar op 1 of andere manier afleiden met iets anders?

succes!