wie zwanger na IUI?

Hello allemaal,



Volgende week gaan we voor de 1ste IUI behandeling.

Heel spannend allemaal, maar ik vroeg me af of er nu veel dames hier zwanger zijn geraakt na IUI en de hoeveelste poging of dat ze toch via IVF of anders zwanger zijn geworden.



Ik hoop op veel dames, zodat deze burger weer wat moed krijgt. Ik zie het nl. best somber in. Ben al een paar weekjes zo van: het lukt toch nooit enzo. Niet de goede insteek, maar ik kan het niet zo goed helpen.



dus goede berichtgevingen zijn more then welcome!



Toedels

Pebble

Van de IUI weet ik het niet zo precies maar ik geloof dat er daar al ongeveer een stuk een 3/4 zwanger zijn geworden.



Bij het IVF topic kun je op de eerste pagina en het eerste bericht de resultaten min of meer bekijken en zie je wie er zwanger zijn geworden, wie er al bevallen zijn etc en we hebben er zelfs 1 die is zwanger van een tweeling!



Succes met jullie eerste poging!!

Hoi pebble,



Ik zie jou berichtje nu pas.

Ik ben zwanger geworden door gestimuleerde IUI (hormooninjectie’s)

Bij ons is het met poging 5 gelukt.



Ik wil jou/jullie heelveel succes wensen en hoop dat je droom snel in vervulling zal gaan.

Mocht je vragen hebben ofzo laat het mij evt weten via een pm.

ik mocht van jan zwanger worden bij de derde IUI



bij de tweede ronde raakte ik zwanger bij IUI 6.

weij mochten maar 6 keer dus dat was op de valreep zeg maar.

helaas is dat misgegaan

Ik was van de eerste IUI zwanger, maar bleek toen buitenbaarmoederlijk :frowning: Heb het in November terug laten doen en was opnieuw zwanger, nu al 12 weken en 4 dagen :slight_smile: Maar daar moet je echt geluk mee hebben denk ik. Ik was enorm vruchtbaar volgens de gyneacoloog.



Succes!

Voor mijn eerste kindje was het na vier pogingen raak. Nu zijn we bezig voor de tweede. De eerste keer was het al raak maar dat is helaas niet blijven zitten. Nu zit ik aan het einde van mijn wachtweken na de tweede poging en het ziet er naar uit dat het raak is.