Wie wordt er landskampioen voetbal?

Hahaha die is goed!!!

ja vond ik ook

mn man is hier helemaal zenuwachtig

en hij baalt als een stekker, hij heeft storingsdienst. dus kan weg gebelt worden. ik hoop het zo voor hem dat dat niet gebeurt.

heb zin in morgen

We hebben de fct taart al thuis. Tycho zijn shirt hangt klaar…

Ook wij zijn er klaar voor. Maar ike heb nog steeds geen idee wat te verwachten… Het wordt echt spannend.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

ik kies voor Twente (al vind ik het hele voetbal gedoe niks ) we zijn in Twente 1 groep en staan samen achter ons team

Nog +/- 13 uur…

ja vandaag de dag

‘Octobig’: Ajax kampioen

AMSTERDAM - Voorspelde Octopaul vorig jaar nog wie de WK-finale ging winnen, nu is het de beurt aan het Amsterdamse varken Rozijntje.

Rozijntje kiest voor Ajax.

Zondag vechten Ajax en FC Twente uit wie zich het komende jaar kampioen van Nederland mag noemen. Rozijntje doet alvast een voorspelling wie van de twee er vandoor gaat met de kampioensschaal.

Of het varkentje geen last heeft van partijdigheid valt te betwijfelen; het dier woont op de Amsterdamse kinderboerderij Zimmerhoeve.

Zondag zal duidelijk worden of Rozijntje in de voetsporen kan treden van zijn bekende achtpotige voorganger.

Filmpje:

haha alleen de naam rozijntje al

daar lopen de twentenaren zo overheen :wink:

De spanning stijgt… Wat zal het worden vandaag :pray: :pray: :pray: :pray:

TWENTE!!

Suc6 vandaag allemaal :wink:

TWENTE TWENTE TWENTE :inlove:

Veel plezier vanmiddag allemaal hè, en laat de beste maar winnen.

Haha, TWENTE is de beste!! Of zu nu winnen of niet…

Goa stoan aj veur Twente bint

ik sta :wink:

nog anderhalf uur aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh

heel misschien vanavond nog naar twente vliegveld, als ze winnen

Hier ook. Gaan eerst bij vrienden kijken (wonen 50 meter van het stadion af), en daarna na de vliegbasis ofzo. Ik heb alleen een man die een heeeeekel heeft aan alles wat maar enigsinds met voetbal te maken heeft. Hij komt vandaag terug van een weekendje weg en zei vorige week al: Ik GA NIET naar de autobaan… Maar ja, hij hoeft nu alleen maar naar het vliegveld, dus ik houd lichte hoop…

Ik sta ook hoor.

Krijg zelfs al kriebels in mijn buik :mrgreen:

Ik zit, maar ben wel voor Twente :dance: :dance: :dance:

Iedereen veel plezier met de wedstrijd.