Wie wordt er landskampioen voetbal?

leuk gisteren op het werk



allemaal halve collegas, waren naar de wedstrijd geweest hhaha

@Matsjo wrote:

Waar was Feyenoord ook alweer geeindigd dit jaar? :think: :mrgreen: :wink:




Volgens mij speelde Feyenoord met een een veredeld A jeugd team dan is het knap dat je 8e wordt.

@Karin1981 wrote:

@Matsjo wrote:
Waar was Feyenoord ook alweer geeindigd dit jaar? :think: :mrgreen: :wink:




Volgens mij speelde Feyenoord met een een veredeld A jeugd team dan is het knap dat je 8e wordt.




hahaha alsof ik mijn man hoor praten :wink:

FC Twente natuurljk !!!



Met Ajax krijg je je huis goed schoon, met Twente win je de voetbalcompetitie (en de beker) 8)


Slaapverwekkend dit, we zullen het allemaal wel zien.



Dat Ajax kampioen wordt!!!



:mrgreen: :-*

@Sennapen wrote:

@Krabje wrote:
@Sennapen wrote:
Volgende week krijgt Twente gewoon voetballes…

Van wie dan??? :think: :think: :think:


Nou van AJAX natuurlijk, tegen wie moeten ze ans>??

Dat ajax van gisteren was gewoon slecht, zo horen ze niet te spelen :wink:

Ajax heeft dit seizoen nog nooit van FCT gewonnen. Het enige wat ze evt kunnen halen is 1 punt.....
Dus voetballes? Neuh heeft FCT niet nodig!

Ik krijg een deja vu naar vorig seizoen

@Corry wrote:

@Matsjo wrote:
Waar was Feyenoord ook alweer geeindigd dit jaar? :think: :mrgreen: :wink:




Altijd zo jammer om dan over feyenoord te beginnen.Gaat hier nu over twente en ajax en ja dan moet je ergens anders over beginnen om de aandacht van het lamlendige spel van gisteren af te leiden :mrgreen:


Sorry hoor. Maar dat was tegen Krabje en Karin gericht. Doen we wel vaker. Maar ik zal het weer over Ajax en Twente hebben :angel:

@Matsjo wrote:

@Corry wrote:
@Matsjo wrote:
Waar was Feyenoord ook alweer geeindigd dit jaar? :think: :mrgreen: :wink:




Altijd zo jammer om dan over feyenoord te beginnen.Gaat hier nu over twente en ajax en ja dan moet je ergens anders over beginnen om de aandacht van het lamlendige spel van gisteren af te leiden :mrgreen:


Sorry hoor. Maar dat was tegen Krabje en Karin gericht. Doen we wel vaker. Maar ik zal het weer over Ajax en Twente hebben :angel:

Helemaal goed! :mrgreen:

@Matsjo wrote:

@Corry wrote:
@Matsjo wrote:
Waar was Feyenoord ook alweer geeindigd dit jaar? :think: :mrgreen: :wink:




Altijd zo jammer om dan over feyenoord te beginnen.Gaat hier nu over twente en ajax en ja dan moet je ergens anders over beginnen om de aandacht van het lamlendige spel van gisteren af te leiden :mrgreen:


Sorry hoor. Maar dat was tegen Krabje en Karin gericht. Doen we wel vaker. Maar ik zal het weer over Ajax en Twente hebben :angel:


Ik was ook niet boos ofzo hoor hahaha..sorry :mrgreen:

@Krabje wrote:

@Sennapen wrote:
@Krabje wrote:
@Sennapen wrote:
Volgende week krijgt Twente gewoon voetballes…

Van wie dan??? :think: :think: :think:


Nou van AJAX natuurlijk, tegen wie moeten ze ans>??

Dat ajax van gisteren was gewoon slecht, zo horen ze niet te spelen :wink:

Ajax heeft dit seizoen nog nooit van FCT gewonnen. Het enige wat ze evt kunnen halen is 1 punt.....
Dus voetballes? Neuh heeft FCT niet nodig!


Sorry hoor, maar net alsof eerder gespeelde uitslagen iets zeggen??
Het gaat toch om die dag en dat moment.. Ajax heeft wel eens van PSV, Feyenoord verloren en zelfs tegen NEC en Roda geolijk gespeeld om maar even iets te noemen, maar betekent dat dan meteen dat de uitslag van de te spelen wedstrijd al vast staat? Dat zou namelijk beteken dat Twente al kampioen is en naar mijn weten is Twente dat nog maar 1 keer geweest (toevallig vorig seizoen en Ajax al 29 keer :):))

Dus heeft Ajax alle kans op een te winnen wedstrijd net als Twente.

Ik vind het iig dat het hoogtijd wordt dat Ajax weer eens kampioen wordt.. En volgens mij leven we in Nederland en mag ik dan dus echt wel een eigen mening hebben zonder daarop veroordeeld te worden?

AJAX :angel:

Ik dacht dat mannen erg waren met supporteren maar vrouwen kennen er ook wat van, altijd iedereen maar af te zeiken en te katten en dat voor een spelletje, bah bah. Bederft meteen alles. En nu heb ik het gewoon in het algemeen over iedereen. En dan met NL zijn we weer allemaal 'samen' :shifty:

volgens mij gaat het hier allemaal een beetje met een ondertoon.



tuurlijk wil ik supergraag dat Twente wint, is gewoon ons cluppie hier in Twente.



Maar als Ajax wint vind ik dat voor hen ook erg leuk.



(zij het niet dat ik dat dan weer voor ons erg jammer vind)

Misschien wel hoor, irriteert me gewoon.

Kan even niet zoveel hebben atm :wink:

Dus voel je niet persoonlijk aangesproken.

haha voel me ook niet aangesproken hoor, maar wilde er toch even op reageren :wink:

Oh sennapen, last van de hormoontjes :hug: :hug: :lol: :wink: (hebben we allemaal wel eens last van :angel: )



Ik heb echt geen bal (haha) verstand van voetbal. Het is dat ik nu meer hoor van de jongentjes van mijn werk. En die zijn voor Fc twente want Ajax noemen ze allemaal A Jakkes :lol: En psv daar hoor ik ze niet over :think:

@knollie1 wrote:

haha voel me ook niet aangesproken hoor, maar wilde er toch even op reageren :wink:




Dat mocht hoor, haha ik irriteerde me ook niet aan jou bericht hoor :mrgreen:



En Mutsie, ja soms he! Grrrr :wall: :evil: :oops: :wink:

Sennapen :hug: :hug: :hug:



Het is al bijna zondag :dance:



ooo ooo Twente Twente Enschede ooo ooo twente Twente Enschede :mrgreen: :mrgreen:

@Sennapen wrote:

Misschien wel hoor, irriteert me gewoon.

Kan even niet zoveel hebben atm :wink:

Dus voel je niet persoonlijk aangesproken.


He meis niet irriteren joh.

Ik bedoel het ook maar als geintje hoor.



Ik ben als het voetbal aankomt wat FCT betreft gewoon bloedfanatiek.

Ik hoop echt dat FCT gaat winnen maar ik weet het echt niet. Ze hebben allebei een kans. Het wordt gewoon erop of eronder. May the bast team win!

heb een leuk fotootje

:lol: :thumbup:





GO TWENTE GO !!!