wie woont er in den haag en kan mij vertellen...

…of er hier sint maarten gevierd wordt? wij wonen hier pas een half jaartje namelijk. We wonen in de buurt van het zuiderpark.



zoja, dan moet ik snel even naar de appie racen. kan ik wel uit voorzorg doen…maar als het dan niet gevierd wordt zit ik met al dat snoep…en dan sta ik niet voor mezelf in :lol:



alvast bedankt!

Ja, kan ik je vertellen :lol: .

En nee, wordt hier niet gevierd.

ik kan je het ook vertellen :wink:



nee het word hier niet gevierd :mrgreen:



en als het wel gevierd zou worden (dus stel dat er kinders aan mijn deur staan) kunnen ze een overheerlijk manderijntje van me krijgen :mrgreen:

:mrgreen:



Hier ook hoor. Altijd mandarijntjes in huis, omdat er hier een manderijntjesmonstertje woont :lol: .

@Minnie wrote:

:mrgreen:



Hier ook hoor. Altijd mandarijntjes in huis, omdat er hier een manderijntjesmonstertje woont :lol: .
nee het manderijne monstertje woont bij mij in huis!!! :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Helaas en als Amsterdamse baal ik daar best van :cry:

Heeft ie eindelijk de leeftijd om te gaan lopen…

@Jannigje wrote:

@Minnie wrote:
:mrgreen:



Hier ook hoor. Altijd mandarijntjes in huis, omdat er hier een manderijntjesmonstertje woont :lol: .
nee het manderijne monstertje woont bij mij in huis!!! :mrgreen: :lol: :lol: :lol:




nee joh, die woont hier hoor!!

:lol:



Het lijkt me zo leuk voor kinderen. Best jammer dat we dat hier niet kennen.

Ik heb er 30 jaar gewoond, en nee het wordt daar niet gevierd :mrgreen:

@Mellie wrote:

Helaas en als Amsterdamse baal ik daar best van :cry:

Heeft ie eindelijk de leeftijd om te gaan lopen…




hier ook een oorspronkelijk Amsterdamse gestrand in Den Haag (via Haarlem). Ach, als die van mij de leeftijd heeft wie weet waar we dan wonen…



mandarijntjes helaas niet in huis hier, geef borstvoeding en ben bang dat het krampjes veroorzaakt…



bedankt voor de hulp! :-*

Nou… da’s dan duidelijk he, de andere haagse mama’s waren me voor hihi



Maarrr… in sommige straatjes wel. Althans, een beetje eerder… Wij hebben hier in de straat een heleboel actievelingen. Elk jaar straatspeeldag en sinds een aantal jaar lopen de kindjes met Halloween eind oktober samen met de papa’s en mama’s langs de deuren. :thumbup:

Nou bij ons in het centrum van Den Haag gebeurt ook niets.

Beetje jammer, maar ja.