Wie wil Prison Break voor mij opnemen

…uiteraard tegen vergoeding, DVD en porto!

Vanavond hebben wij een feestje en ik wil ook graag X-factor opnemen op de harddisc, maar ook Prison Break volgen wij, en willen dat niet missen.

Ik weet dat X-factor morgenavond word herhaald, maar ik wil het vanacht nog kijken :oops: :oops: :oops: Als ik de puf nog heb!

Vind er niks aan als ik al weet wie gewonnen heeft en dan nog te kijken namelijk!

Dus als iemand dit wil doen, dan graag voor 14.00 reageren, alvast bedankt

:wink: :wink: :wink:

Prison Break komt vanavond van 20.00 tot 22.15 op RTL 5 (2 afleveringen achter elkaar)

annemarie, waarom kijk je hem niet gewoon hierzo:

http://www.surfthechannel.com/show/164.html

Bedankt voor de tip, maar we kijken liever samen, op de TV, ipv aan de PC.

En het is volgens mij ook niet ondertiteld of wel?

Wij kunnen het best volgen als het zonder ondertiteling is, maar als het effe kan dan liever met!

Maar heel fijn dat je meedenkt! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Sla hem op bij mijn favorieten!

Heb net even gekeken Crazymom, maar je moet hier lid worden oid, je kan dus niet online kijken!

Dus als iemand de 2 afleveringen wil opnemen, heel graag :-*

of je kijkt x-factor via rtl gemist?

je kunt de hele serie van prison break ook downloaden… :think:

Kan dat via RTL gemist ook al meteen vanavond??

Dat wil je waarschijnlijk niet.

RTL is daar niet subtiel in voordat je de gemiste aflevering hebt aageklikt zul je waarschijnlijk al via de titels van andere filmpjes weten wie er gewonnen heeft.

Nee dat wil ik dus niet weten dan!

Goed dat je het zegt.

Ik zei net al tegen mijn man, als we toch genoodzaakt zijn om het morgenavond laat te moeten kijken, dan wil ik de hele dag geen radio/tv van te voren zien :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Had dat met de 1/2 finale namelijk ook, dat ik toen al vtv wist dat Lisa/Jamal en Rachel door waren naar de finale, voordat ik het zelf had gezien :roll:

Jammer helemaal niemand?

We gaan zo vertrekken, dus dan toch X-Factor pas morgenavond kijken…