Wie werd zwanger na HSG?

Ik heb van de week een HSG gehad (rontgenfoto baarmoeder en eileiders), en nu vraag ik me af of je dan (zoals de gyn zegt) tijdelijk sneller zwanger zou kunnen worden. :dance:

Nu vind ik dat natuurlijk een geweldig vooruitzicht (heb deze week mijn ei, dus voel ik me zowiezo goed), maar is het geen valse hoop? :?

Wie is er (na lang proberen) direct na of vlak na een HSG-test zwanger geworden??? Ik ben erg benieuwd! :inlove:

Liefs, Byke

:pray:

geen ervaring mee maar hoop dat het snel raak is voor jullie :dance: succes

De gyn zei tegen mij dat de ronde na de ronde met de HSG de meest vruchtbare ronde is, en dat klopte. Werd die keer zwanger. Je bent echter ongeveer 6 mnd. na de hsg extra vruchtbaar.

Succes.

Hoi, deze vraag heb ik hier ook al eens gesteld.

Ik was zelf de ronde na de HSG zwanger maar dit werd helaas een miskraam.

hoi,

Mijn beste vriendin is gelijk na die scan zwanger geworden.

En heeft een prachtig mooi dochtertje van 3!

Misschien toch wat hoop !!

sterkte.

xxxx

Andrea

Ik werd twee maanden na die ellendige foto zwanger. Maar ben ook na de HSG begonnen met acupunctuur!

Welke van de 2 geholpen heeft zullen we wel nooit weten (misschien wel de combi) maar iig zijn we nu na bijna 2 jaar proberen in zeer blijde verwachting!

Wij waren drie jaar bezig en na de HSG (die erg pijnlijk was :? ) zwanger van onze mega mooie Merel :smiley:

Dus hier klopte het zeker! Veel succes, ik hoop dat je ook zoveel geluk hebt!

Hier ook de maand na de HSG zwanger! Swen is nu bijna 2!!!

Hallo dames,

nou hier helaas weer de :thumbdown: :wall: , dus ook weer :cry: :cry: .

Ach ja, misschien volgende maand. Maar dat denk ik elke maand.

Maar weer een afspraak maken met de gyn. Ik ben benieuwd wat de volgende stap zal zijn. Hormonen slikken? IUI? Geen idee wat hij voor ons in petto heeft.

Liefs, Byke

:hug: :hug: :hug: Zwaar klote Byke :hug: :hug: :hug:

Laat het even tot je zinken en probeer weer met volle moed naar de volgende ronde te gaan!!

Sterkte meissie

Dikke kus

Andrea

Jep was meteen raak :dance: :dance:

Byke :hug: voor jou

Hier ook meteen raak!

Ik gebruikte wel puregon, maar daar was ik al zo’n cyclus of 5 mee bezig.

Wie weet brengt de volgende ronde wel geluk! Kop op, meis :hug:

Hier pas de derde ronde na de HSG raak :dance:

Ik heb ook HSG gehad en helaas niet ongesteld geworden daarna maar ook niet zwanger… Nu op naar de IUI.

Hallo allemaal,

Hebben jullie die hsg allemaal gehad vóórdat jullie met de behandelingen begonnen? Ik ben met iui begonnen vorige maand, maar heb nooit zo’n hsg gehad.

Kan het nu zijn dat al die behandelingen iui voor niks zijn als later mocht blijken dat mijn eileiders verstopt zitten?

groet,

Jeanine

lees hier toch wel positieve verhalen daar krijg ik hoop van! :pray:

na 8 kuren clomid was ik zwanger wat helaas een miskraam is geworden :cry: nog 2 maal clomid zonder resultaat

inmiddels nu kuur 5 van de puregon gedaan en mag morgen de prengyl zeten en hopen dat het raak zal zijn!

anders word het na deze kuur ook de hsg foto waar ik toch wel erg tegen op kijk maar goed als er dan maar goed resultaat komt!

volgende week mag ik ook voor de hsg foto ben benieuwd

Heel veel suc6 :hug:

@Chelleke wrote:

Heel veel suc6 :hug:

dank je wel :-*

succes roosje spannend hoor ,

hopelijk met goede resultaten en geen negatieve uitslagen uit de hsg :pray: :thumbup: