Wie weet welke reclame dit is?

Het gaat om een italiaanse man die aan tafel zit en aan zijn moeder vraagt om een bepaald broodje te maken. Zijn moeder roept dan overspannen altijd …(de naam van dat broodje)

Ik dacht dat het van de Mac was maar ik kan er niks van vinden.

Ed en mijn zusje denken dat ik gek ben en weten niet waar ik het over heb.

Jullie wel :mrgreen: ?

is idd van macdonald :wink:

Mac idd…of anders burger king…maar denk Mac…

Thank you :-*

Weet jij hoe dat broodje heet?

Ik kan niet beslissen wat ik wil van de mac :lol:

ciabatta grande salsa

chia battee broodje.

zal wel niet goed geschreven zijn…maar goed en is idd van de mac donalds.

sneeuwitje

Yaaah dat is 'ie :dance: :clap: :clap:

Die wil ik, ziet er zo lekker uit :drool:

Ik hoop dat ze hem hier hebben

eetsmakelijk :wink:

Ik vond em best lekker…2 weken geleden op… :drool:

siempre ciabatta grande… siempre ciabatte grande, ciabatte grande… bla bla bla idd mcdonalds…

Hij was erg lekker :drool: maar wel groot :shock:

Die chicken chili wrap en de nieuwe macflurry met kitkat waren ook zeker de moeite waard :lol:

En nu ben ik misselijk :sick: :mrgreen:

Ohhhhhhhh ik wil ooooooooooooooooook!!! :drool: :drool: :drool:

ik was gisteren al erg tevreden met mijn big tasty en cheeseburger. Meer krijg ik dan ook echt niet weg…

Ik neem meestal een happy meal met een extra hamburger en dat deel ik dan met mijn dochter van 2 :mrgreen:

Ik vind de simpele hamburgertjes van de mac echt heerlijk. De chicken wrap is ook lekker en de mcflurry cornetto bosbessen is echt helemaal jammie :drool:

en nu krijg ik trek, als ik dit lees.

@hermione wrote:

ik was gisteren al erg tevreden met mijn big tasty en cheeseburger. Meer krijg ik dan ook echt niet weg…

Nee??? Ik neem meestal een largemenu met een extra burger erbij. :oops: :oops: :oops: Ik eet geen vlees en bijna geen vis, hooguit dus af en toe een visburger bij de mac en dat moeten er dan twee zijn. Als ik uitgegeten ben dan snaai ik de restanten bij de kinderen vandaan (meestal blijft er friet over bij de jongste twee) :oops: