wie weet wat deze kost normaal , ik kan hem kopen maar ik weet niet wat het kost :think:
Google vertelt mij een prijs van € 27.95.
ohh , ik kan hem kopen , voor 12 euro , ex verzenden , dan zou het samen zijn , 18,20 , dus dat is dan wel goed he :think:
ik had ook al op google gezocht maar kon het niet vinden :oops: :roll:
Ik had hem voor 1 euro op de koninginnenmarkt gekocht.
Kinderen hebben er 2 dagen mee gespeeld. Het is een harde rugtas en die kan je niet op je rug doen net als Dora. Fototoestel doet niets en verrekijker ja daar kan je doorheen kijken maar verder is er niet veel aan.
Maar goed, ieder kind is anders. Wellicht dat de jouwe het helemaal geweldig vinden.
18,20 voor een nieuwe is dat een goede deal.
Het kan nog goedkoper via marktplaats. Madre vertaalt het wel even voor je, de rugzak spreekt Spaans :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:
Edit: link verwijderd door Beheer
Mmm, als je er verder niks mee kan dan is €18 best een hoop geld… :think:
ik had die ook gezien , idd , maar alissa is gek op dora en gek op fototoestellen , dus vond ik deze net wat leuker, en deze is echt nieuw hij zit nog in de verpakking
Ik heb er 12,50 voor betaald, onlangs. Tweedehands via mp (met verzendk) maar de batterijen waren wel op (vandaar een korting van 5 euro).
Lente krijgt hem met haar verjaardag en kijkt er erg naar uit!
(ze had hem nl zelf ergens gezien en gevraagd of ze hem kreeg voor haar verjaardag)
alissa is helemaal gek op alles van dora, dus ik ga nog een keertje kijken ik weet namelijk niet welke winkel die ze verkoopt :roll:
@#puk# wrote:
Ik heb er 12,50 voor betaald, onlangs. Tweedehands via mp (met verzendk) maar de batterijen waren wel op (vandaar een korting van 5 euro).
Lente krijgt hem met haar verjaardag en kijkt er erg naar uit!
(ze had hem nl zelf ergens gezien en gevraagd of ze hem kreeg voor haar verjaardag)
dat is goedkoop zeg :thumbup:
@pegje wrote:
alissa is helemaal gek op alles van dora, dus ik ga nog een keertje kijken ik weet namelijk niet welke winkel die ze verkoopt :roll:
Toevallig zag ik ze gisteren bij de MAKRO liggen, heb alleen nie tnaar de prijs gekeken.
de makro , :shock: die ligt in de buurt , kan ik ook effe gaan kijken bedankt :thumbup:
Ik heb hem vorig jaar voor 10 euro gekocht bij de Marskramer geloof ik, waren zo uitverkocht.