Wie weet wat voor instrument dit is?

Ik kwam van de week dit ontzettend foute nummer (met nog fouter dansje) tegen.

http://www.youtube.com/watch?v=gwvqdXR3XnI

In de clip zie je drie instrumenten voorbij komen en ik vroeg me af of iemand wist wat voor instrument het meeste linkse is.

Met die ronde zwarte knopjes.

Oh en dit hele foute nummer blijft zo lang in je hoofd zitten dat hij stiekem toch best wel leuk wordt :wink:

Het lijkt wel een beetje op een draagbaar elektronisch drumstel. Al heb ik geen idee of het bestaat en of het er dan zo uit zo zien. :mrgreen:

Het schijnt in België helemaal in te zijn, maar Giel heeft ze uitgeroepen tot slechtste hit van 2011 ik vond het ook 3x niks

Oo het ging om het instrument hihi ik hen geen flauw idee

@Pleuntje wrote:

Ik kwam van de week dit ontzettend foute nummer (met nog fouter dansje) tegen.

je vergeet het foute (straples) jurkje nog te noemen :lol:

het is volgens mij inderdaad een electronische “beatbox” een soort ritme instrument met samples van drums/percussie

Verschrikkelijk clipje, meer kan ik er niet over zeggen, alles is er verschrikkelijk aan! :sick:

Jeutje wat een ontzettend fout nummer zeg, maar ik houd van foute muziek,

Wansmaak is ook smaak toch?!!

Geweldig whahahaha :lol: :lol: :lol:

Het is trouwens de clip die hem echt afmaakt, ja ik zie me hier op een of andere foute dance feest wel op dansen hoor :silenced: :dance: :dance:

Haha, ik wordt er vrolijk van :dance:

lekkere beat!

hele foute clip, maar een beetje fouD, mag wel ! :smiley:

@Karin1981 wrote:

Het schijnt in België helemaal in te zijn, maar Giel heeft ze uitgeroepen tot slechtste hit van 2011 ik vond het ook 3x niks

nog nooit gehoord of gezien hier nochtans :think:

weet niet wat voor instrument dat is… weet alleen dat het een ontiegelijk bagger nummer is!! alles is fout er aan…

Drum computer!