wie weet waar je zo'n tafel kunt kopen?

Ik heb allemaal grote schelpen mee genomen uit Spanje en nu had ik het idee om ze in zo’n salontafel met schuifla en een glasplaat erboven te doen.

Weet iemand toevallig waar je die tafels kunt kopen?

Jaaaah

Ikea, Ik wil al zo lang zo’n tafel…



De tafel bestaat uit 4 vakken en is wel een koffietafel :smiley:

ja, die koop je bij ikea! Ik heb die tafel namelijk ook sinds een week of 3 :thumbup: Het heet volgens mij de Liatorp en kost €199.

ow… :doh: gewoon bij ikea dus

haha

nou dan gaan we daar maar eens langs

tnx



(mag hier een slotje op?)

en anders bij Leen bakker…



ik heb hem daar jaren geleden gekocht!! … heb hem net voor een aantal weken weg gedaan aan iemand omdat ik hem zat was hahah



liefss :vlinder:

oh ook toevallig.

leen bakker dus ook.



hebben ze ze daar ook in andere kleuren dan wit?

want ikea heeft alleen wit.

marktplaats ook veel en stukke goedkoper :oops: :oops: :oops:

ik zag er maar eentje op mp

Hoi, wij hebben dus zo’n tafel in een hout versie, gekocht bij zo’n boerderij die houten meubels verkoopt. Weet niet waar je woont?



ahum, een bril zou kunnen helpen. Zie net dat je in Rijswijk woont. Die meubelboerderij staat ook in Ridderkerk. Weet niet of tie nog andere vestigingen heeft. :think: Anders kan ik je het adres geven.



gr. lolifant :smiley:

was ie duur?

(echte hollander he :mrgreen: )

Wij hadden er ook zo één toen we in Frankrijk woonden en ik had er ook schelpen in gedaan! (meegebracht ui t Normandië waar we een weekendje naar toe waren geweest) Is erg leuk, die schelpen zo neerleggen! Ik heb ze wel op meerdere plekken gezien, Ikea idd, Leenbakker, Kwantum, Trendhopper meen ik ook…

leen bakker heeft de houtenversie … althans die had ik dan … was dacht ik eiken van kleur zeg maar …(heb geen verstand van die houtsoorten :oops: )



liefss :vlinder:

Ik had ook zo’n tafel, maar heb hem weg gedaan.



Glas en kids vond ik een enge combi (mijn buurmeisje is in die tijd door zo’n glasplaat gegaan met een stuk dublo wat ongelukkig terecht kwam).



Maar het ergste vond ik het poetsen ervan. Je ziet er alles op.



Het is inderdaad prachtig, zeker met een paar mooie voorwerpen. Echt schitterend, maar de nadelen wogen voor mij niet op.



Ik wil je mooie idee niet afkraken ofzo hoor, maar wel even mijn (helaas negatieve) ervaring meegeven voor je je aanschaf doet. Zodat je dit in je achterhoofd kan houden eventueel.

Ik had jaren geleden (zonder kind) ook zo’n tafel…vond het

ook verschrikkelijk ! :shifty: Heb dat kreng na een klein jaartje

alweer verkocht…



Maar ja, leuk zijn ze wel ! bij een ander :lol:

Ikea heeft ook een houten versie. Een blank houten dus.

tis gehard glas dus redelijk veilig en daarnaast s’avonds een doekje met glassex erop en de tafel is weer mooi schoon! :thumbup:

@Danielle_M wrote:

Ikea heeft ook een houten versie. Een blank houten dus.






oh dat is mooi, want die staat niet op de site!

dan gaan we dus gewoon naar ikea!



enne, dat poetsen zal wel mee vallen.

ik zie nu ook alles op mijn tafel, dus dat zal met een andere tafel niet anders zijn.

met zo’n glasplaat kan ik lekker het seizoen aanpassen.

Mijn zus heeft er 1 met eiken tafelrand om de glasplaat heen. De hoeken zijn ook afgerond. ( snap je het nog?)

Er zitten ook 2 ( of 4) laatjes in en die zijn aan de voorkant weer van een soort riet, erg mooi dus. De tafel is rondom met datzelfde riet afgewerkt.



Mocht je niet slagen dan laat maar iets weten, dan vraag ik waar zij die tafel gekocht heeft.

JA IKEA!!!

Mijn schoonmammie heeft ook één, leuk hoor!

In de vakantietijd liggen er souveniers in en schelpen en zand.

Met Sinterklaas, pepernoten, schocoldeletters enz.

Met Kerst, Kerstballetjes, engeltjes enz.

Met verjaardagen, slingers, cadeautjes enz.

Met de herfst, kastanjes, pompoenetjes enz.

Met Valentijnsdag, hartjes enz.

Superleuk!!!

Ze is er altijd erg druk mee!

leuk greetje!

dat bedoel ik, ik ben daar ook altijd druk mee en op die manier blijft de rest van mijn huis nog een beetje ordelijk (is het plan dan he :mrgreen: )