wie weet waar je pom poms kunt kopen

de vraag zet m al

weet iemand waar je van die pom poms kunt kopen.

die dingen om te cheerleaden… maar dan gewoon voor kleine kinderen

meende intertoys of bart smit maar kan ze daar niet vinden…

Feestwinkel?

Even op pompoms kopen googelen dan krijg je wat hits…

tetru Venray geloof ik ook… :think:

edit beheer: commerciële linken zijn niet toegestaan !!!

En hier!

hihi cindy… heb net met van doorn gebeld… ook zoiets als thetru, maar zal zo even kijken.

kan natuurlijk altijd een bezoek aan jouw combineren

hoe is het met de mannen?

nog steeds ziekig. Ben ook aan het twijfelen of Levi morgenmiddag wel naar PSZ moet gaan eigenlijk :think:

Beide hangerig, huilen om vanalles en nog wat, gezellige boel hier :shifty: :lol:

Denk dat ze beide vanavond vroeg in bed liggen!

Tis ook niks, als je je zo voelt als kind zijnde. En Levi heeft echt weer oorontstekingen hoor, want echt horen doet hij niet :?

Komt goed komt goed! :-*

cin… zou hem morgen niet laten gaan… of hij moet er zelf op staan dat hij wil gaan.

maar zou m lekker thuis houden…

oorontsteking…zo vervelend is dat altijd…

wanneer mag jij naar het zkh?

ja precies. Hij ligt u dus ook samen met papa op de bank (en dat doet hij echt nooit!).

Ik mag de volgende week woensdag, dus nog even doorbikkelen :wink:

Waar heb je ze voor nodig Pitje?

Ik zag dat er 2 bij een barbie?tijdschrift zaten toen ik van de week in de rij op het postkantoor stond.

Action lagen ze hier!! Juul dacht dat het een springtouw was, maar dat was dus wat anders.

kc de meiden hier lopen hele dag te “cheeren” en net te doen alsof ze zo;n pompoms hebben, vind het wel schattig.

konijn… ga morgen even langs de action… :-*

Ik zag de pompons hier ook bij de Action en bij de Blokker. Hier lopen ze vaak met mijn oude batons en een kleintje of met een kleine vlag :mrgreen:

Op de kermis :eh: …mijn dochter koos ze daar uit met eendjes vangen.

Heb je ze nog nodig ?

:dance: zag net hele gave in de catalogus van Lobbes! Verschillende, zelfs 1 met een muziekje :inlove: en niet duur, nog geen 5 euro. Je zit wel met verzendkosten dan natuurlijk, maar vast 5 december-cadeautjes inslaan kan geen kwaad toch :angel: :wink: en ze hebben echt zulke leuke dingen!

Ik was de ‘feestspecial’ van Groter Groeien aan het lezen en kwam een foto tegen van houten pompons.

Bij Bambinotoys kun je dan zoeken naar ‘pompons’ en dan vind je schattige pompons :inlove: