Ik kwam hem tegen, maar kan verder niets vinden met google, en ik kan de naam linksonder niet goed lezen.
Maar ik vind het dus helemaal geweldig :inlove: en zou er meer van willen zien, als het er is.
google maar eens op lerioz
LOrioz
te snel getypt
txx cell
@hedwich wrote:
google maar eens op lerioz
Bedankt Hedwich, ik zat op leriez, ik kon het niet goed lezen.
:-*
spuit 11 :wall:
Ik niet… Manlief wel We hebben een paar ansichtkaarten van schilderijen van haar.
Ik hoop nog eens een poster of iets tegen te komen… lijkt me leuk voor in de slaapkamer :lol:
285,00 euro was deze, acryl op doek
Betaalbaar dus :thumbup: wel een kopie trouwens.
Ben overigens geen fan, ik vind het niet mooi.
Volgens mij zijn er geen posters van te krijgen…
Voor 285 vind ik het niet mooi genoeg Manlief is een dikke billen lover, die vind dit leuk. Ik niet… nouja… beetje lachen wel, maar zeker geen 285 euro waard, of voor over…
Ik vind het dat bedrag ook niet waard, maar dat is omdat ik het niet mooi vind. Ik hou wel van kunst trouwens, en dat is voor de ene persoon een verzamelgedoe, zo van: of het mooi is of niet, als het maar wat waard is/wordt…
En voor de ander, voor mij in elk geval; ik wil alleen iets wat ik mooi vind. En dat zijn meestal geen posters want dat vind ik te vlak. Maar dat kan wel een keer 285 euro zijn (eh… of meer), maar dat gaat niet tot in de duizenden euro’s.
Van deze mevrouw is een doek te krijgen van 33 x 24 cm en daar betaal je al gauw, 5000-6000 euro voor.
Als je het echt mooi vindt, tja, waarom niet…
Maar als je dat niet waard vindt, of er het geld niet voor wilt of kunt uitgeven, de ansichten in een wissellijst zien er echt wel leuk uit.
Van deze heb ik tot nu toe geen posters gevonden…
Ik heb zo een beetje rond gegoogelt en er is niet veel te vinden van deze mevrouw.
Ik vind het leuk, maar dan wel in postervorm a 15 euro die je na een jaar als je het zat bent weer weg kan doen.
285 voor een kopie, zou hier ook wel een beetje te duur zijn.
Wat ik wel ooit nog wel een keer zou willen is één van de waterlelies schilderijen van Monet door een Chinees laten kopieren.
Geen idee wat zoiets tegenwoordig kost.
Een aantal jaar geleden lieten ze in een of ander programma de Nachtwacht kopiereren in China en dat was echt heel erg goed gedaan :thumbup:
kunstbarbaar :mrgreen:
overigens knap hoe ze dat doen, daar niet van. Maar dat kan niet joh :naughty: :mrgreen:
@lydia wrote:
kunstbarbaar :mrgreen:
overigens knap hoe ze dat doen, daar niet van. Maar dat kan niet joh :naughty: :mrgreen:
Haha nee, dat kan echt niet! Dat is net zo barbaars als zeggen dat Hallelujah - zo ongeveer een van demooiste liedjes ooit - ‘zo’n leuk nieuw nummer is van Nick & Simon’ (true story, hier op kok gebeurd!) :mrgreen:
Wen: hier in huis laten we J. iets lelijks maken, doen er een goedkoop lijstje omheen en dat is dan ook al kunst. Ofzo. Is dat niet wat?

@D. wrote:
@lydia wrote:kunstbarbaar :mrgreen:
Haha nee, dat kan echt niet! Dat is net zo barbaars als zeggen dat Hallelujah - zo ongeveer een van demooiste liedjes ooit - ‘zo’n leuk nieuw nummer is van Nick & Simon’ (true story, hier op kok gebeurd!) :mrgreen:
Wen: hier in huis laten we J. iets lelijks maken, doen er een goedkoop lijstje omheen en dat is dan ook al kunst. Ofzo. Is dat niet wat?![]()
Whahaha das toch niet fouter dan een poster, of zie ik iets over het oog? :shifty:
Ik ben inderdaad wel een kunst barbaar, ik vind het mooi, ook wel erg interessant, maar ik weet er geen bal van af.
Ik wil ooit nog wel eens een cursus kunstgeschiedenis volgen, ooit als ik 50 plus ben ofzo

D, ja met 3 kinderen hangt het huis vol, maar ik vind de lellies al vanaf puber al erg mooi, een poster in een vreselijk kitcherige lijst, mag dat dan wel?

Ik vind de dikke billen dames eigenlijk wel leuk voor in het toilet

@D. wrote:
@lydia wrote:kunstbarbaar :mrgreen:
Wen: hier in huis laten we J. iets lelijks maken, doen er een goedkoop lijstje omheen en dat is dan ook al kunst. Ofzo. Is dat niet wat?![]()
@Wen (oh ja dat bekt makkelijker dan mamavanetc.) ik ga je niet zeggen wat wel en niet mag

Ik weet wel wat ik zelf wel of niet zou doen.
Maar het lijkt me inderdaad een geschikt wc-plaatje

@D. Dat van Hallelujah, oh oh oh…