Wie weet nog een leuk vakantieadresje op Texel

We willen in november een lang weekend naar Texel wie heeft nog een leuke tip voor een leuk huisje.





Gr Jel :vlinder:

2 Jaar geleden heb ik op een park gezeten…volgens mij van Landall… Dat waren particuliere huisjes die via Landall verhuurd werden…



We zaten in een mooi huisje (met allesbrander, gezellig zeker in de herfst)) met een rieten dak… Bij de Koog…



Het was er heerlijk…zwembad was prima…de Koog was vlakbij… (en het Sommeltjespad… :inlove: :thumbup: )



Het enige nadeel vond ik dat het er zoo rustig was…ik was er buiten het seizoen en het park was heel erg verlaten…

vakantiepark de Krim :thumbup: Huisjes zijn van particulieren waardoor het huisje eigenlijk helemaal compleet is en er is van alles te doen voor de kids! Een speelparadijs,zwembad en speelschip buiten.

Idd De Krim! :thumbup:

Wij gaan eind augustus naar Landal ‘De sluftervallei’ Ook heel compleet met restaurants, zwembad, speeltuin, fietsverhuur enz enz.

Ik ben beniewd hoe dat park ons zal bevallen, we zijn vorig jaar naar Landal park ‘Sandur’ in Drenthe geweest en dat was mede dor dat park een top vakantie!

Wij gaan in de herfstvakantie naar De Sluftervallei. Onze keus is daarop gevallen omdat ze als enige park daar een overdekt zwembad hebben dus mocht het rotweer zijn kunnen de kinderen zich vermaken. Is trouwens van Landal.

Ik heb deze geboekt we gaan 21 november ben nog nooit op Texel geweest dus ben benieuwd



http://www.vredesteintexel.nl/Nederlands.html

Ziet er goed uit!!



Een echte aanrader is het Sommeltjespad… Dat ligt ten zuid westen, richting het strand, in het bos (jaja goed te volgen…) bij de Koog…





Dat is zooooo leuk voor je kleine man!!

sommeltjespas ids echt leuk leuk leuk

als je het gaat lopen jel, goed links rechts EN naar boven kijken !!

Jullie maken het wel heel spannend ga eens googlen wat het is.

:lol:

Ik ben er ook nog nooit geweest, dus ben heel erg benieuw.

Wij hebben een huis gehuurd(zie link)Heel dicht bij de Wadden. maar wat kan je op de wadden zelf doen? Hoe moet ik me dat voorstellen, we zitten op een tweetal km van de Noordzee, dus da’s strand en zee maar de wadden zelf kan je daar ook in het zand spelen en in het water?Of moeten de kinderen voor zich te vermaken echt naar de Noordzee? Misschien een domme vraag maar ik weet het graag. :mrgreen:









http://www.villaverhuurtexel.nl/wittehoeknlM.html

@Liz wrote:

Ik ben er ook nog nooit geweest, dus ben heel erg benieuw.

Wij hebben een huis gehuurd(zie link)Heel dicht bij de Wadden. maar wat kan je op de wadden zelf doen? Hoe moet ik me dat voorstellen, we zitten op een tweetal km van de Noordzee, dus da’s strand en zee maar de wadden zelf kan je daar ook in het zand spelen en in het water?Of moeten de kinderen voor zich te vermaken echt naar de Noordzee? Misschien een domme vraag maar ik weet het graag. :mrgreen:









http://www.villaverhuurtexel.nl/wittehoeknlM.html






Voor ons wordt het dus ook de eerste keer ben heel benieuwd hoe het is.

wij gaan nu maandag, dus ben wel benieuwd ja. Dat Sommeltjespad wat is dat voor iets?

Wij zijn begin aug. weekje naar Sluftervallei geweest. Het kan zijn dat we gewoon verwende mensen zijn, maar wij vonden het niet echt top. Het is heel ver weg van het strand, de huisjes zien er van de buitenkant vreselijk oostblok uit, kijk uit voor de meeuwen, zijn zo brutaal dat ze naar binnen komen om eten te pikken, zwembad is klein, zeker voor zo’n groot park! en stinkt echt giga naar chloor. Je hebt echt fietsen nodig of anders een auto, want lopend naar het strand, zeker met kinderen kan echt niet. De supermarkt is trouwens echt heel erg duur. Echt niet normaal. Wij deden boodschappen bij AH in de Burg wat overigens de moeite is om eens een middag heen te gaan.



Texel is verder super hoor. Maar ik denk dat je beter naar de Koog kunt gaan. Is iets meer te doen, zeker na het hoogseizoen (dan is het echt heel erg druk).



Wij zaten vorig jaar in Hotel Greenside, in de Koog en dat was echt top! Een echte aanrader.

@Liz wrote:

wij gaan nu maandag, dus ben wel benieuwd ja. Dat Sommeltjespad wat is dat voor iets?




sommeltjespad



is echt leuk om te doen