'wie weet in de vakantie...

Ã?argh. wat is dat toch dat je continue te horen krijgt dat wanneer je op vakantie gaat je opeens zwanger terug zult komen.

Alsof mijn cyclus rekening houdt met mijn vakantie!!

was het maar waar dat je 3 weken lekker van elkaar zou genieten en dat het dan gewoon raak zou zijn…mijn ei gaat natuurlijk net springen VOOR onze vakantie…

ja op vakantie ben je vaak relaxed, heb je meer zin om te vrijen en denk je minder aan zwanger worden!!! allemaal redenen…men zegt het ook vaak tijdens verhuizingen enzo en andere dingen waar je druk mee bent :lol:

nu heb je je ei vlak voor de vakantie

:roll: toch een fijne vakantie gewenst :wink:

Ik word daar ook niet goed van, hoor… Is ook zo vaak tegen ons gezegd, alsof onze medische problemen (slechte cyclus van mij, mindere zaadkwaliteit van hubbie en een bevruchtingsprobleem) als sneeuw voor de zon zouden verdwijnen als je op vakantie bent, na al die jaren proberen. :roll: :wall:

Alvast een fijne vakantie!

Groetjes,

Jippie

Ha kan ‘andersom’ ook? Wij zijn tot 2 keer toe zwanger geworden tijdens/net na de vakantie van onze ferti-arts :lol:

Maareuh als je ‘gewoon’ vruchtbaar bent zit er dus wel een stukje logica in (meer sex, meer ontspanning en mss zelfs andere eetgewoonten) maar als er ook maar ergens een kinkje in de kabel zit is het niet zo standaard hoor.

Dus ik zou zeggen; ga lekker genieten van jullie vakantie, laat de stress achter, neem weer wat van het lekkere weer mee terug en wat mooie foto’s om te spammen :wink: :-*

We zullen zeker genieten hoor. Geniet nu al van de voorpret en…baal er daarom iets minder van dat er weer een ongi op komst is…

En wat betreft die sex…dat gaat echt wel goedkomen hoor! haha.

Goed zo :mrgreen: voorpret is ook al halve pret 8)

Ja… dat is tegen ons ook inderdaad gezegd :?

Maar mijn ei is waarschijnlijk gesprongen toen ik in het vliegtuig zat op de heenreis… dus dat schiet dan ook niet op…

Nou ja… een relaxte innesteling dan maar :lol:

Hier na 10 rondes proberen zwanger geraakt in Havanna (Cuba). Mijn eisprong was ook op de terugweg in het vliegtuig, maar blijkbaar waren de zwemmers van mijn man prima geacclimatiseerd aan het warme weer en hebben het 2 dagen uitgehouden… hihi…

Nog een weekje en de “made in havanna”-baby wordt geboren!

Bij ons hebben 2 relaxte vakantie’s in elk geval niet het gewenste effect gehad ! !

Ik ben echt standaard altijd ongesteld tijdens de vakantie dus allesbehalve zwanger :frowning: . Maar goed dat maakt niet dat ik evengoed geniet van mijn vakanties hoor!

Mijn eerste gyn zei het zelfs tegen me… Gewoon lekker op vakantie gaan, dan kom je vast wel zwanger terug… :?

Kan daar nooit zoveel mee, met dat soort uitspraken. Als het zo makkelijk was, dan nam ik accuut het vliegtuig!

ik hoor deze opmerking ook vaak er zal vast een kern van waarheid in zitten maar an moet je wel zwanger kunnen worden zonder de mm lijkt mij helaas zit dat er voor mij niet in dus ik kan wel op vakante gaan maar dan moeten de medicijnen en de fertiliteitsarts ook maar mee voor de echo;s haha

ik vind het altijd zo’n dooddoener, vooral als je al lang in de MMM zit dan is dat echt niet leuk om te horen. :?

Bij ons had een relaxte vakantie wel effect! :dance:

hopelijk gaat het ons ook lukken komende weken :pray:

even lekker weg van alles en ja vruchtbare dagen in het buitenland :dance:

Ik ben ook zwanger geraakt van nummer twee tijdens de vakantie…

Je gedachten zijn dan vaak ergens anders en niet met zwangerschap bezig en je bent relaxed…

Het feit dat je hier nu weer aan denkt helpt niet mee he 8)

Maar ik hoop dat je zwanger terug komt…

hahaaha dat is waar maar als we eenmaal daar zijn dan denk ik alleen maar relaxen en lol maken dussssssss :lol: :lol:

Tsja, dat zijn van die heerlijke dooddoeners he? Net als: Je moet er niet zo mee bezig zijn… Lastig hoor als je om de 2 dagen naar de fert.arts moet voor weer een echo!!!

Maar toch moet ik eerlijk zeggen dat het ons ook eens is “gelukt”. Mede doordat wij na de vakantie een afspraak hadden bij de gyn voor een doorverwijzing naar IVF, waren wij heerlijk ontspannen op vakantie. Het hele zwangerraken speelde voor ons toen niet… (onbegrepen kinderloosheid). Toen we terug kwamen van vakantie was ik zwanger(!). Helaas is dat wel op een miskraam uitgelopen. Maar toen was ik toch spontaan zwanger geraakt! En uiteindelijk hebben we nu een zoon (ook spontaan) Nu zouden we het leuk vinden als er nog een brusje komt voor onze kleine!

Dus soms zit er toch iets van waarheid in. Wij dachten ook: ja hoor tuurlijk… :roll:

Liefs,

Diana :-*