wie weet er een leuke meisjes naam??

hallo



ik heb gelukkig nog even de tijd maar we kunnen niet op een leuke meisjes naam komen misschien kunnen jullie me helpen??

voor een jongetje hebben we JESSE. zelf vind ik LUUK ook erg leuk.

het moet dus een korte,krachtige niet veel voorkomende naam zijn.

de naam sterre heb ik al op tafel gegooit maar dat vind ie niks.

Noa

Noor

Roos

Liz

Lisa

Pien

Pip

Femme

Nienke

Josse

Noor

Floor

Door :mrgreen:

Kiki

Nana

Nina

Mona 8)

Mila

Mijra

Sam

Sanne

Senna

Sophie

Mijntje

Zara

Sarah

Zajra

Rosa

Roos

Yara

Rilana



:angel:

Joëlle,

Naomi

tessa

Joëlle,

Naomi

tessa

Yente

Mila

Milou

Nuik Yente lees vindik Bente ook leuk

JULA :inlove:



Jula is de roepnaam van ons dochtertje, voluit heet ze Julia Lana. Mijn vriend had Julia bedacht en ik Lana en samen is dat Jula geworden. Krijgen altijd nog veel complimentjes en je hoort het bijna niet. Via internet is er iemand die me een keer gemaild heeft, had ook een dochtertje met de naam Jula en na ons kreeg Wouter Bos een dochtertje met de naam Roos Jula (of andersom, kan ook).



Iedereen vraagt of het a.s. broertje van Jula ook weer op deze manier zijn naam krijgt (samentrekking van twee namen), maar dat is niet weer gelukt, maar we zijn wel blij met de naam die we voor hem hebben. Ook niet veel voorkomend en kort. Maar dat wordt hopelijk binnenkort bekend :smiley:



Succes met de naam!

Fieke :inlove:

fien :inlove:

Hieke! :inlove:

Jip

Pip

Juul

Mae

Ezrie

Nica

Raaf

An

Sis

Ruth

Suus

Lone

Mette

Rikke

Silje

Raise

Sisel

Qwin

Sabia

Rona

THX

jullie helpen me echt!!



fieke vind ik niet leuk omdat me collega zo heet en dat is een beetje een zweverig typje.



ik zal eens paar optie’s voor leggen aan manlief.



ik denk dat we voor TESS gaan.



JESSE & TESS ja dat worden ze denk ik.

Mea :slight_smile:

Dat zijn inderdaad mooie namen! Jesse heeft ook een tijd op mijn lijstje gestaan. Maarreh, wel staan die in de top 10 van meest voorkomende namen toch? (Omdat je vraagt om niet veel voorkomende namen?)

Tess dat is ook onze naam die we allebei mooi vinden voor ons dochtertje (een van de weinige namen die we allbei mooi vinden). Wij hebben deze naam al een aantal jaar in ons hoofd en zijn erop gekomen omdat we allebei weg waren/zijn van McLeod’s Daughters een australische serie. Je hoort de naam niet zo vaak al heb ik het idee dat het steeds populairder aan het worden is. Jesse en Tess klinkt goed!!!



Groetjes

Karlijn

Isa :inlove:

@Vicky S wrote:

Mea :slight_smile:




Iedere keer als ik jou ergens zie posten denk ik weer: 'Wat een geweldige naam ’



:inlove: :inlove: :inlove:

nou is het wel zo dat me nichtje van 6 tessa heet maar dat is niet erg!!

ze vroeg nu al aan me tante wanneer ze het vast mag houden :inlove:

me tante uit gelegd dat dat nog wel even duurt.

meisje helemaal teleurgesteld wat zal ze het geweldig vinden als ze hoort dat het TESS heet als het een meisje wordt.



willen jullie eigenlijk allemaal weten wat het wordt?? en waarom wel of waarom niet??

Ja IK wil weten wat het geslacht is ja :wink:



Waarom? Omdat dat makkelijk is met spullen kopen, en namen bedenken. Eigenlijk is dat maar een excuus: Ik ben gewoon nieuwsgierig :mrgreen: