Wie weet er een fotograaf in omgeving Groningen

Hallo,



Mijn zwager gaat trouwen en nu vroegen ze dus aan mij of ik een fotograaf wist die niet zo duur is. Ik weet zelf niemand dus ik dacht ik vraag het hier :mrgreen:

Ze zouden eigenlijk vorig jaar trouwen en ze hadden al een fotograaf maar omdat baby nr op komst was hebben ze het 1 jaar verschoven en de fotograaf kan die datum niet.



Dus wie weet er een fotograaf die het tegen een redelijke prijs wil doen in de buurt van Groningen.



Esmie

Ik weet wel iemand, maar weet zo niet hoe of wat.

Ik kan evt vragen of je zwager contact kan opnemen.

Via pb kan ik je wellicht de link geven voor zijn site.



Ik lees het wel ,groetjes BIanca.

Ja ik weet een goede fotograaf die een leuke prijs kan maken.

Ik pb je even zijn gegevens.

Ben ik heel benieuwd wie jij bedoeld karin

Een vriend van me is fotograaf. Hij heeft een website welke zicht op beeld heet.

Ik weet ook een goede fotograaf. Vriend van mijn schoonouders, hij maakt officiele trouwreportages. Hij heeft de onze ook gedaan. Hij woont zo’n 30 km van Groningen af, een halfuurtje rijden. Als je zijn adres wilt, dan stuur je maar even een pbtje.

Ik ken meerdere fotografen, waarvan 1 redelijk aan de prijs en de anderen weet ik niet. Als je de namen/sites wilt moet je maar even pb’en (de ene woont in Groningen, de andere in Appingedam).

een oud-collega van me is als fotograaf voor zichzelf begonnen, ik pb je haar site.

ze woont in de gemeente Leek, dus Groningen is goed te doen.



gr L

Hebben ze al iemand gevonden?

ja ben ook benieuwd!!!

:smiley:

Wij hebben de foto’s laten maken (destijds) door fotograaf Bouchier. Echt een erg mooi album geworden!

Ik heb haar de links gestuurd maar heb er nog niks weer over gehoort.

Als ze 1 heeft dan laat ik het hier weten.