Mijn moeder is 65 geworden en we willen haar een weekendje weg geven, waarbij we o.a. de Kasteeltuinen van Arcen willen bezoeken. Nu zoeken we nog een leuk verblijf in die omgeving, een huisje o.i.d. We zijn met 5 volwassenen en Lotte van bijna 7, dus voor haar moet het niet al te saai zijn. Het is voor buiten de schoolvakantie van ongeveer vrijdagmiddag t/m zondag of evt. maandag na 1 april. Center Parcs hebben we al bekeken, dat vonden we te prijzig. Het mag iets met bijv. 1 huisje zijn of 2 huisjes. Een beetje luxe stellen we wel op prijs! Dus niet het goedkoopste van het goedkoopste.
Wie heeft er een goed idee of goede ervaring of is er bekend?
Wie weet wat er nog meer voor leuks te doen is in de omgeving? Mijn moeder kan niet heel de dag lopen of staan.
Alvast bedankt!
Viratine
Roompot Klein Vink. Zit ook een thermaalbad bij :thumbup:
ja klein vink! Zijn we vroeger op vakantie geweest (op de camping) maar ze hebben tegenwoordig ook huisjes…
ik wilde ook al klein vink zeggen
vroeger was eht al een leuke camping, en volgens mij is het dat nog altijd
ja moesten vroeger echt kiezen uit 4 dingen wat we wilden doen, manege, zwembad, knutselen of spel… en dat smorgens en smiddags. Echt leuke camping!
Landal Domein De Schatberg in Sevenum (ca. 20 km van Arcen). Leuk park waar zowel binnen als buiten veel te doen is voor kinderen. We vonden het een leuk park.
En je hebt nog Resort Arcen van Hogenboom. Dit park ken ik verder niet.
Klein Vink
kleine vink idd :thumbup: (wij zijn daar een 20 jaar geleden geweest maar kan mij wel herinneren dat het er heel leuk was en wij waren er toen in de winter dus als het wat mooier weer is zal het nog leuker zijn)
De Leisert Roggel heeft nieuwe grote huisjes. Wel iets verder van Arcen.
Wij zijn net een paar weekjes geleden in klein Vink geweest. Die geschakelde huisjes ( net veredelde garageboxen) zijn op zich prima te doen, maar wij kwamen daar net in het weekend dat het zo vreselijk koud werd in nederland. De huisjes hadden enkel glas en we hadden daardoor veel moeite om de temperatuur te regelen.
Verder heb je op het park ook echt van die mooie vakantievilla’s staan :drool:
Basic, maar prima zwembad en natuurlijk de thermaalbaden, maar we durfden de gasten daar niet aan onze kids bloot te stellen ( ze komen nota bene voor hun rust )
Er is een kidsclub, met een kleine binnenspeeltuin.
Dus al met al prima te doen en niet zo duur!
elka geen manege meer??
Schatberg is idd ook erg leuk!!
In Arcen zelf dacht ik ook aan Klein Vink.
Leistert is een duur park.
Lommerbergen in Reuver? Dat is Landal geloof ik.
En als je googled op vakantiewoning Castenray, dan kom je een leuke en betaalbare vakantieboerderij tegen. Ligt tegenover een natuurgebied en er zit een grote tuin bij. Het ligt niet op een vakantiepark, maar is een oude boerderij.
Nee, een manege hebben we daar niet gezien. Jammer, want ik heb twee paardengekken mee.
goh jammer, was er vroeger hele vakantie te vinden!
Klein Vink :thumbup: ik kan me herinneren dat je daar vroeger een badmuts op moest als je daar wilde zwemmen :lol:
@rijstkorrel wrote:
Klein Vink :thumbup: ik kan me herinneren dat je daar vroeger een badmuts op moest als je daar wilde zwemmen :lol:
dat is dan vroeger dan dat ik er geweest ben want volgens mij was dat bij ons niet…
:think:
kinderen mogen wel in het thermaalbad, doen wij nl ook, alleen nadeel is dat je dus wel de volle prijs betaald vanaf 2 jaar…
kijk anders eens in broekhuizen/broekhuizenvorst/ lottum dit is net aan de andere kant van arcen, met het pontje is dit zo te doen.
ben je in arcen… niet vergeten en ijsje te eten bij Clevers… :drool: