Wie weet een leuk klim/hobbelding voor deze leeftijd?

Maaike is heeeeel erg haar grenzen aan het verkennen en is gek op spanning.

Ze klimt op randjes en probeert te balanceren en op dingen te staan die gevaarlijk zijn (rijden/te hoog zijn).

Dus ik wil graag iets voor haar kopen dat ze lekker kan verkennen. en het liefst een beetje veilig; dus niet te hoog.

We hebben al een glijbaan maar ze gaat nu steeds bovenaan op de kop staan :? :mrgreen: .



iemand ideeen?



Je hebt ook zo’n halve banaan zeg maar van de ikea die schommelt is dat wat?

Ohja, dat verkennen… :mrgreen:



Ik ga even lekker meelezen met de tips die komen, als je het niet erg vindt… Ik ben ook wel benieuwd… :lol:




M.a.w.: je hebt niks, maar dan ook NIKS aan mijn bericht, maar goed… :shifty:

zoals je vast weet is nano net zo’n aapie als maaike. ik heb hier ook de hele tijd zitten denken wat ik moet. ik wil eigenlijk gewoon een heel grote apenrots voor um neerzetten in de tuin, dat zou ie volgens mij het aller- allerleukste vinden :mrgreen: zo’n banaan lijkt me niks.



m.a.w. aan deze post heb je ook al niks :mrgreen:

Volgens mij kan je bij de ikea van die tunnels kopen, lijkt me best grappig (maar is eigenlijk geen klimding :lol: :think: )

Lastig :think:



Ik ga zelf veel naar het park en daar laat ik Isabel veel ravotten en klimmen op het speeltoestel daar in de zandbak, ik moet er ook niet aan denken zo’n gevaarte te hebben in mijn tuin.



Moeilijk, ik lees effe mee.



Ik moet ook zeggen dat het klimmen hier wel minder is geworden :mrgreen:

ha ha nee zo komen we er wel :wink: :mrgreen: .

Tunnels heb ik al :oops: .

Mijn moeder dacht een leuk tentje voor haar gekocht te hebben maar dat was een hele set van 2 tenten, 3 tunnels en een ding waar dat dan weer op uit komt.

Ze vind het nog niet bijster interessant.

Alleen de tent is leuk om in te lopen en jezelf dan met tent en al om te gooien :shifty: (das dan wel spannend :wink:).

Het gaat echt om klimmen, evenwichtsgevoel.



Speeltuin hier in de buurt is helaas niet echt geschikt voor haar leeftijd.

Er is maar één glijbaan waar ze zelf op kan klimmen maar die is boven aan alle zijden open :? ; moet je dan dus weer heel erg bij blijven staan.



Aperots JAAAAA :mrgreen: .



Nee ik denk ook niet echt dat dat ikea ding wat is maar ik heb een hobbelpaard en dat vind ze wel leuk! Alleen is het dan natuurlijk weer leuker om er op te staan :mrgreen: .

Daarom dacht ik even aan dat ding.



moeilijk hè :think: voor de meeste dingen zijn ze toch nog net wat te klein; of je moet er wel echt bijblijven en dat is nou ik weer niet de bedoeling :wink: .



Trampoline zou dat wat zijn?

Al wil ik ook eigenlijk niet zo’n ding :think: :mrgreen:

Ik moet erg lachen…



Wat een apies he…



Mateo vind alle klimspeelgoed NIET leuk…Veel leuker is de bank, trap, tafel, krukje, etc etc, alles wat GEEN speelgoed is…



Je hebt bij de ikea ook zo’n groot opblaasbaar kussen waar ze lekker op kan klimmen…Misschien dat iets…

Mijn dochter ging al heel snel op haar knietjes (nu staat ze al wat te springen, al duurt het maar even) op de grote trampoline, maar daar moet je wel de ruimte voor in je tuin hebben.



Je hebt al een glijbaan en een tunneltent, ik zou niet zoveel meer aanschaffen, behalve dan eventueel een grotere glijbaan of als je de ruimte hebt een heel speeltoestel met schommel en glijbaan. Gewoon wat vaker naar het speeltuintje in de buurt gaan.

Nee klopt zo’n trampoline zou hier niet echt passen :mrgreen: .

En dat tunnelding ligt om die reden ook opgerolt in de kast (is 3m x 3m :shock: ).

Dus ik heb nu een glijbaantje, tentje, zandbak en :shock: hobbelpaard.



Het gaat me ook niet om iets groots. Zo’n groot toestel met glijbaan, schommels enz van hout vind ik wel leuk maar dan moeten ze wat ouder zijn.

Ik dacht misschien is er wel wat heel simpels leuks te bedenken.

Ze klautert nou op de tafels en kasten en haar rijdende speelgoed en dat heb ik liever niet. Probeer dus wat beters te verzinnen :mrgreen: .



Van die kinderskippyballen vind ze bijvoorbeeld ook geweldig maar daar is ze ook nog te klein voor…



+



+



+



=

:thumbup:

:mrgreen: :mrgreen:

Je hebt een soort skippy-paardjes, ik geloof bij Bart Smit ooit voor een neefje gekocht, die vond hem schitterend. Die zijn wel geschikt voor kleintjes.

Afbeelding gevonden bij Bby-Wlz. Ik ga er ook maar eens naar op zoek, heb hier ook zo’n spring-dreumes :mrgreen: in huis

:thumbup:

Ben benieuwd dan :slight_smile: ze lijken nog vrij groot :think: . Zal ook eens kijken.

Zeer compleet speeltoestel voor kinderen vanaf 1,5 jaar. Klimmen, klauteren, glijden, verstoppen; de mogelijkheden zijn divers. Aan alle zijden van dit toestel is iets leuks te doen: trap, glijbaan, klimmuur en kruiptunnel. De avonturentoren is vervaardigd uit duurzame materialen en is eenvoudig te monteren.







De uitvoering van dit speeltoestel herbergt vele activiteiten in zich en is uitgevoerd in eigentijdse vrolijke kleuren. Het is een stevig gebouwde constructie met een leuk en verrassend watereffect in warme dagen.



ow ik vind die skippydingen eng :shifty:

wij hebben ze op het werk…heb ze zo vaak zien kletteren met dat ding…ben altijd bang voor de tandjes dan… :shifty:

misschien zo’n trioswing? daar kun je alleen in het midden op wippen!



Ik vind die klimglijbaantje op de foto’s veel te klein, daar is zelfs mijn dochter al te groot voor, die klom vorig jaar zomer (en haar broer deed het ook al met 13 maanden) via de glijkant al de glijbaan van zo’n speeltoestel op. En met een speciale babyschommel kun je ze ook lekker duwen op de schommel, lievelingsbezigheid van mijn dochter!