hoi hoi,
ik zag in een blad een kookboek voor babies. vond het wel een goed idee.
hier nog iemand tips wat dan een goed kookboek is? vind het wel leuk om zelf de eerste hapjes te gaan maken ipv dat potjesspul
bij voorbaat dank,
Jannie
hoi! Ik heb het boek “opperdepop” gekocht bij de AH… Ik vind het een super boek, vanaf 6 maanden tot 4 jaar is het (al kunnen ze vanaf een jaar natuurlijk met de pot mee eten). Heb er al veel dingetjes uitgehaald en Kaylee vond tot nu toe alles even lekker :mrgreen:
Wij hebben het boek: Vegetarisch vanaf de wieg.
Staat vol recepten en tips. Er staat bijvoorbeeld ook in op welke leeftijd je kindje iets mag hebben. Ik denk dat het zelfs voor vleeseters een handig boekje kan zijn.
@Vicky wrote:
hoi! Ik heb het boek “opperdepop” gekocht bij de AH… Ik vind het een super boek, vanaf 6 maanden tot 4 jaar is het (al kunnen ze vanaf een jaar natuurlijk met de pot mee eten). Heb er al veel dingetjes uitgehaald en Kaylee vond tot nu toe alles even lekker :mrgreen:
Wij hebben dezelfde :thumbup: vind hem erg leuk
Hoi Jannie,
Ik heb ook opperdepop van de H, gebruik hem al bijna twee maanden en is echt een super kookboek, veel variatie en makkelijke beschrijvingen. Ik heb ook lekker prakken en dat staan wat bijzondere gerechten in. Als ik weer eens wat anders wil kijk ik ook op keukenkikker.nl.
Groetjes Sofie
ik keek vaak even op keukenkikker.nl
dank je wel alllemaal voor de tips