Wie weet een goed warm synthetisch dekbed?

Nou het onderwerp zegt het al :mrgreen:

Ik ben op zoek naar een synthetisch dekbed. Eentje die niet kraakt zeg maar.

En het belangrijkste is nog dat hij echt goed warm moet zijn. Liever niet te zwaar en liefst een enkel dekbed of een 4 seizoenen die niet los gaat in de hoes om verschuift ofzo.

Vandaag bij IKEA geweest en daar gaat hij tot warmteklasse 5 maar die vond ik nog erg dun aanvoelen :oops:

Iemand tips?? :smiley:

Hema?

En anders een beddenspeciaalzaak.

Zal alleen niet heel goedkoop zijn dan, denk ik.

Ja daar heb ik allemaal al gekeken, maar ik zoek eigenlijk gewoon iemand die zegt, He ik heb een geweldig dekbed van dit en dit merk zo en zo duur :mrgreen:

Nou, dan kan ik je vertellen dat wij een 4 seizoenen dekbed van de hema hebben, en die is echt enorm warm.

We hebben de hele winter geen 2 delen erop gehad.

Vorige winter wel, en die twee delen bleven goed aan elkaar zitten hoor.

En jij bent van jezelf dan ook een koukleum, dus altijd koud en soms sokken in bed? :mrgreen: :oops:

Welke heb je dan precies, heb je misschien een link van degen die jullie hebben?

@Theemuts wrote:

En jij bent van jezelf dan ook een koukleum, dus altijd koud en soms sokken in bed? :mrgreen: :oops:

Welke heb je dan precies, heb je misschien een link van degen die jullie hebben?

Hier ook een van zichzelf altijd koud soms sokken in bed koukleum (al heb ik nu after zwanger het soms juist ineens vanuit het niets enorm warm, zou bijna denken direct de overgang in te vliegen :lol: ) en wij hebben ook een 4 seizoenen dekbed van de HEMA.

En daar krijg je het lekker warm onder hoor :thumbup:

ik zit even te denken… wij hebben dus een dunner dekbed dat heeeerlijk warm is…

maar wat voor merk… :think:

pallestella…

ik ben ook een kou kleum en heb een zenzo dekbed, gehaald bij de speciaalzaak, t is een soort nasa idee, dus als het koud is is je dekbed warm en als het warm is dan zorg het dekbed voor verkoeling.

kosten… 250 euro

Bedankt allemaal :smiley:

Even naar de HEMA dan eerst maar om even te kijken hoe dik die is. Bedankt!

Heeft iemand trouwens die van de IKEA die van warmtegraad 5?

Ik heb het 4 seizoenendekbed van hen gehad van de week maar daar had ik het koud onder. Dat was bij elkaar warmte 4.

Ik heb die van Ikea (warmtegraad 5).

Mij bevalt hij prima en ik ben een behoorlijke koukleum, maar…ik heb wel altijd een enorme straalkachel naast me liggen :wink: