wie weet dit?

Hallo, ik hoop dat iemand hier meer over weet.

Op 8 januari heb ik een aanrijding gehad. Gelukkig had ik alleen materiële schade. De schade is door een expertise bureau geschat op €2006,66. Nu heeft mijn verzekering( Orion Direct) de Europese Rechtsbijstand verzekering ingeschakeld om de zaak verder af te handelen. De tegenpartij is schuldig en is dus aansprakelijk gesteld.

Maar ik wacht nu dus al ruim 2 maanden en heb nog geen geld gezien :roll: Ik had 2 brieven van de rechtsbijstand gekregen en verder niets meer vernomen. Heb hun zelf geprobeerd te bellen maar na 3x meer dan 20 minuten aan de lijn gewacht te hebben( a 30 cent per minuut :twisted: ) heb ik hun vorige week een brief gestuurd hoe de vorderingen waren. Krijg ik vandaag dus een brief van de Rechtsbijstand dat hun ook nog geen reactie hebben gehad van de tegenpartij en dat ze hun weer een brief hebben gestuurd.

Ik vind het wel erg lang duren hoor :evil: Is dit normaal? Ik rij nog steeds met een giga deuk in mijn auto en wil het nu weleens laten maken. Wat zou ik zelf kunnen doen zodat ze er vaart achter gaan zetten?

Ik heb trouwens een wa verzekering met beperkte casco.





kuzzz

Waarom bel je niet eens met je eigen verzekering en vraag hoe je verder moet handelen met de schade. Ik ben all-risk verzekerd dus weet niet of je al dan niet mag laten maken met berperkt casco.

Mijn broertje heeft 2 jaar geleden een ongeluk gehad, afgelopen december heeft hij pas het geld gekregen wat hem toen was toegezegd…

Je moet er flink achteraan zitten, anders krijg je dus dat je er 2 jaar later pas weer iets van hoort.



Succes!

ja wij moesten 6weken wachten voordat er geld op onze rekening kwam,

een ups busje was op mijn vriend zijn wagen geknald

en het duurde vreselijk lang voordat ups erop had gereageerd

ik ben zelf 3keer in de week gaan bellen

heb zelfs naar UPS hoofdkantoor in ierland gebeld

en omdat ik er zo achteraan ging hebbenwe het geld met spoed op ons rekening gekregen,

meer achteraan gaan en een beetje volgens de wet dreigen dan lukt het wel

want ze hebben het allemaal zogenaamd druk

zowel je eigen verzerering als dan de andere

succes ermee

groetjes :hug: