wie weet dit

oohh heb zulke gave slofjes gezien… :dance:

nou begint het bij maat s…

iemand ervaring hier mee??snap er niks van…

Zijn het roosjes?

nee volgens mij niet…komen van de site ***



edit beheer domeinnaam verwijderd

ze hebben zulks leuk spul daar…

wat vinden jullie hier nou van…

als ik heel wat centjes had dan wist ik het wel :smiley:

Ja schattig hoor!!



Ik zou even mailen naar de fabrikant om te vragen hoeveel cm’s de maten zijn!

Zijn blue inch slofjes!

Zijn van erg soepel leer en blijven goed aan! :thumbup:



Mijn dochter heeft ze in mt 6-12 maanden, maar ik vond ze erg groot vallen! Ze past ze nu pas echt goed. (en heeft nu ong maat 19/20 denk ik).



Ik zou idd even mailen hoeveel cm ze zijn, want ik hoorde van iemand dat er best een groot verschil tussen de maten zit.

Marlot heeft nu haar 3e paar :inlove: . Ik vind ze echt geweldig mooi en ze blijven goed zitten :thumbup: . Ze vallen volgens mij best ruim, maar Marlot heeft ook kleine pootjes. Even googlen op inch blue dan kom je vast wel ergens de maten tegen :wink:

bedankt :thumbup:



zijn 21.95 icl. verzendkosten :slight_smile:

heb dit kunnen vinden.amber is nu net 4 maanden.

kan ik beter voor de maar s gaan toch :think:

zou ik zeker de s doen, Marlot is nu ruim 13 maanden en de M zitten nog steeds ruim :slight_smile:

@mamaartje wrote:

zou ik zeker de s doen, Marlot is nu ruim 13 maanden en de M zitten nog steeds ruim :slight_smile:




oohh ja dan kan ik idd de s doen.

ze zijn super gaaf he… :dance:

Ze zijn super leuk! Evy heeft ze ook, en ze zitten geweldig! Maat S heeft ze aan, en die past ze nog prima hoor!

Toch ga ik alvast een maatje groter bestellen…

Gisteravond heb ik ook twee paar besteld voor Veerle, maat M en L. Maar als ik het zo lees, had ik dus beter een S-je kunnen nemen. Ik vind de slofjes van Inch Blue echt superschattig :inlove: .