Wie? wat? waterpokken!

@konijn wrote:

niet op alle pokjes komen blaasjes hoor! hier zaten alleen opd e grote pokjes blaasjes… en die waren nog net in dr gezichtje ook. Dus nu heeft ze een littekentje. Als het blaasje kapot gaat, krijgen ze al een litteken, ze hoeven er niet eens aan te krabben!

Nou, dat is nog eens een geruststellende gedachte! :? :wink:

:hug: :hug: :hug:

@Matsjo wrote:

@konijn wrote:
niet op alle pokjes komen blaasjes hoor! hier zaten alleen opd e grote pokjes blaasjes… en die waren nog net in dr gezichtje ook. Dus nu heeft ze een littekentje. Als het blaasje kapot gaat, krijgen ze al een litteken, ze hoeven er niet eens aan te krabben!

Nou, dat is nog eens een geruststellende gedachte! :? :wink:

Ik was er ook als de dood voor dat ze zou gaan krabben in haar gezichtje en dat het een litteken zou zijn.

Ze is dus niet beginnen krabben, maar heeft aan haar neusje wel een litteken. Ik vind het haar best schattig staan. :inlove:

Oh, dat zijn er echt veel!

Jemig!

Gek dat het ene kind vol zit en de ander er met 25 pokjes vanaf komt.

Misschien 1 geluk, ze zeggen dat als een kind onder de 1 ze flink heeft ze waarschijnlijk niet meer terug kunnen komen.

Hoop dat het inmiddels allemaal weer een beetje gaat.

Als je kindje ziek is ben je zelf ook altijd helemaal naar.

Zielig he?!

Mijn zoontjes waren 9 maanden toen ze het kregen.

Dit is een foto waarbij het wel meeviel :roll:

Ik geloof ook nooit dat hij het nog een keer zal krijgen, het zijn er zoveel! Helaas barst hij van de littekentjes op zijn lijf. Hij had ze IN zijn mond en de luier-zone… :shock: Vreselijk gewoon…

Jeetje Becca, jouw mannetjes hebben het ook al zo erg gehad!!! :shock: :frowning:

Ik ben ook heel bang dat Mats onder de littekens komt te zitten. Kwam het bij jouw jongens door het krabben?

Hij heeft ook littekens op plekjes waar hij niet bij kan met krabben :think: Sommige waren gewoon heel erg diep. Ik heb wel gehoord dat het minder zou moeten gaan worden in de loop der jaren, maar ik heb nog steeds putjes op mijn voorhoofd van die stomme dingen. :evil:

Hoe is het nu met Mats?

Ja vandaag eigenlijk al veel beter. Gisteren was het het ergst… zo dus:

Zelfs onder zijn voetjes! :shock:

Vandaag werden een aantal plekjes al wat lichter en alles lijkt te zijn ingedroogd. Iig geen nieuwe meer! :dance: Hij lijkt ook minder jeuk te hebben. Bovendien geen verhoging meer! Nu maar hopen dat we een beetje leuke verjaardagsfoto’s kunnen maken volgende week :?

ach gut, arme vent :shock: Wat erg om ze dan op te pakken he?! Al die pokken :hug: :hug:

@Becca wrote:

ach gut, arme vent :shock: Wat erg om ze dan op te pakken he?! Al die pokken :hug: :hug:

Ja ik vond het eng om hem op te pakken. Bang dat ik wondjes zou maken.

Het liefst hing hij bij mij, tegen mijn borst aan en dan wreef ik over zijn ruggetje. Dan lag hij met ogen dicht te genieten :inlove: