Wie was dat ook alweer?

Er was toen hier iemand die vroeg om spullen die over zijn gebleven uit de kraampakketten. Volgens mij voor een ander land als ik het me nog goed herinner.

Wie was dat ook alweer, want ik heb zowat een heel kraampakket over. Heb weinig gebruikt omdat ik in het kraamhotel verbleef, en ik zou graag het kraampakket aan haar willen sturen.

Oh ik heb het gebracht naar een stichting die het dan weer naar Afrika brengt… ff Google hoor…

http://www.stichtingbabyhope.org/

Daar deed zij het ook voor dacht ik! Het komt mij iig erg bekend voor. Thanks!

Wat goed :thumbup: ik heb er nog 2 liggen, aangezien ik in het zkh beval en veel dingen niet nodig heb.

Ik heb ook nog een groot deel liggen, even kijken of dat ook kan. (is wel bijna 2 jaar oud, weet niet of ze daar wat aan hebben nog…)

Dit klinkt als een goede bestemming!

@alyt wrote:

Ik heb ook nog een groot deel liggen, even kijken of dat ook kan. (is wel bijna 2 jaar oud, weet niet of ze daar wat aan hebben nog…)

Dit klinkt als een goede bestemming!

Volgens mij zit er geen houdbaarheidsdatum op :wink: :mrgreen: :lol:

sommige verband middelen enzo wel :mrgreen: alleen zal het niet binnen 2 jaar vervallen zijn toch

Dat bedoel ik idd, steriele gaasjes ed.

Zal eens kijken zo!

De meeste gaasjes kan je ruim 5 jaar bewaren! Ik heb net mijn pakket die ik ook niet nodig had i.v.m. ziekenhuisbevalling aan mijn vriendin doorgegeven (die moet rond 14jan bevallen)