Wie volgt er ook Desperate Housewives?

Ik zat vorige week dinsdag helemaal klaar, kwam het niet…

Ik meteen even opgezocht op internet in welk seizoen we zaten en hoeveel afleveringen er nog gaan komen.

Nu blijkt van dit seizoen nog 1 aflevering te moeten komen.

Volgens mij ook meteen de allerlaatste, dit was het laatste seizoen.

Maar morgen komt er een film zag ik…?

Iemand enig idee hoe dat zit?

Het is toch raar dat ze een heel seizoen uitzenden, behalve de allerlaatste aflevering…:think:

is er niet iets dat we te dicht bij de uitzendingen in de USA zitten ofzo en dat er daarom een pauze moest komen?

Snap je wat ik bedoel? Meestal komt alles hier met wat vertraging door en die vertraging was er niet meer.

Klopt wat Annemarie zegt, we hebben de Amerikaanse afleveringen inmiddels ingehaald en er zijn momenteel dus geen nieuwe afleveringen meer. Er is in de VS nu een pauze tot half januari, daarna gaat het seizoen weer verder met nog een stuk of 14 afleveringen, en daarna is het voorgoed schluss, aangezien dit inderdaad het allerlaatste seizoen is… :frowning:

Net5 zal waarschijnlijk wel weer rond maart beginnen met de resterende afleveringen.

Net 5 en desprate houswives is vanaf het begin al een drama geweest.

Halverwege seizoenen stoppen en dan na en halfjaar ineens weer beginnen.

Ik heb het geloof ik een beetje opgegeven, nadat ik vorige week ook voor de kat z’n viool klaar zat :x

Wat stom zeg.

Maar dan ga ik er vanuit dat er nog meerdere afleveringen komen.

Volgens wikipedia heb ik er 1 nog niet gezien, maar wellicht staat de rest er nog niet op omdat de VS gelijk/achter loopt.

Vind het wel stom. De verhaallijn was net zo spannend.

En voor mijn gevoel ook helemaal niet af.

Ik kijk het ook altijd en vind het geweldig!! maar net zoals jullie vorige week helemaal beduusd dat het niet kwam. Ik neem het altijd op en zie het de dag erna als mijn meisje op school zit (mijn vriend vind er niks aan) dus ik laat mijn timer gewoon staan en als het weer begint neemt ie het iig op en mis ik het niet.

Hier nog iemand die vorige week klaar zat, wat een domper. Maar ik stond er niet van te kijken, want elk jaar houden ze op midden in een seizoen, en aan de andere kant is het dan op een ander moment zo dat na een clifhanger er de volgende week het nieuwe seizoen komt.

Het is hier inmiddels weer begonnen. We zitten inderdaad in het laatste seizoen, maar het is nog niet afgelopen :wink:

Ik zat er ook helemaal klaar voor. Volgens mij werd er vroeger nog een trailer uitgezonden waarin dan werd gezegd dat dan en dan de voorlopig laatste aflevering komt maar dat zie ik eigenlijk nooit meer. Bij Grey’s Anatomy en Private Practice is dat ook steeds zo dat het ineens gestopt is :shifty: :x

Ook dat is hier al weer bezig :wink: